2362
Sök

Volvo 740 Drag ET Turbo - HedinRacing

Kan jag? Ja då.
118 Inlägg
7 augusti 2011
Trådstartare
Tjena!

Var uppe o felsökte på bilen i dag pga att den gick inte över 1500 rpm. Efter ett jävla pillande och mkt skrik så löste jag det. Pol vände vr sensorn och vips så gick bilen bättre. torr gasade och den gick fint genom hela registret. Sen pillade jag i mappen så jag fick bra afr värden.  Så bilen går nu gott folk.

ska upp senare och lufta kopplingen. Åker iväg i morgon så blir inte så mkt i veckan här. Kommer hem på fredag så kanske då man får göra en prov tur.

Ska försöka slänga upp en film på det i kväll....

MVH

skogenracing.com for real people and cars..

331 Inlägg
7 augusti 2011
prenumation lagd, riktigt fint bygge du gör, håller själv på med 8v rödblocks turbo bygge smile

Kan jag? Ja då.
118 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
Nu var det länge sen man gjorde nån update.

Efter mkt jobb och slit utanför projektet så har man kommit igång igen. Efter mkt motgångar igår som läckande spridartätningar till wg problem så fick vi fart på den. Tog en rejäl prov sväng och bilen spinner på skit fint på 1.5 bar. Nu ska den fin mappas för den går lite fet under laddtryck och sedan bänkas. Kastar upp film o bilder till helgen....

Im back..

skogenracing.com for real people and cars..

Slav
1 454 Inlägg
20 april 2012
tack tack hemgren smile och hoppas dendär jävla svetsarn får vad han tål när vi får tag i han wink

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Sök