4682
Sök

JL audio 13w7 + DLS A6?

67 Inlägg
24 april 2012
Trådstartare
Kan detta vara en bra kombination? Hur många DB kan man komma upp i med portad låda?

Rätt hastighet kan rädda liv, Men full fart sparar tid!

6 558 Inlägg
24 april 2012
No_Shame skrev:
Kan detta vara en bra kombination? Hur många DB kan man komma upp i med portad låda?

Hur  långt är ett snöre smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

67 Inlägg
24 april 2012
Trådstartare
racer-putte skrev:
No_Shame skrev:

32cm har jag bestämt! smile

6 558 Inlägg
24 april 2012
No_Shame skrev:
racer-putte skrev:
No_Shame skrev:

de va litet de tongue  det e jue omöjligt att svara på hur högt du kommer spela  ... de är så mycket som spelar in  .. vilken bil ..hur duktig är du på att bygga å dona ..ström ..  m.m m.m  smile

67 Inlägg
24 april 2012
Trådstartare
racer-putte skrev:
No_Shame skrev:
racer-putte skrev:

de va litet de tongue  det e jue omöjligt att svara på hur högt du kommer spela  ... de är så mycket som spelar in  .. vilken bil ..hur duktig är du på att bygga å dona ..ström ..  m.m m.m  smile

Okej, har inget intresse av att tävla eller något sånt, utan mer bara på skoj smile kom över steg och bas billigt så tänkte mest kolla om de kan vara en bra kombo smile

6 558 Inlägg
24 april 2012
No_Shame skrev:
racer-putte skrev:
No_Shame skrev:

Okej, har inget intresse av att tävla eller något sånt, utan mer bara på skoj smile kom över steg och bas billigt så tänkte mest kolla om de kan vara en bra kombo smile

ahh  ja med en bra låda å en bra huvudenhet  ..å ett kanon framsystem så kommer det rocka på duktigt snyggt .. jl basen låter mums å steget e toppen  smile

67 Inlägg
24 april 2012
Trådstartare
racer-putte skrev:
No_Shame skrev:
racer-putte skrev:

ahh  ja med en bra låda å en bra huvudenhet  ..å ett kanon framsystem så kommer det rocka på duktigt snyggt .. jl basen låter mums å steget e toppen  smile

okej smile har ett riktigt bra framsystem, men huvudenheten ska bytas ut. Har även en annan fråga, Batteri!
Vad är bäst (med tanke på ekonomin) ett 80ah agm batteri eller 2 stycken 45ah "vanliga" batterier (ett i skuffen)?

6 851 Inlägg
24 april 2012
136dB  eller så kommer det troligen spela..B-)

6 851 Inlägg
24 april 2012
136dB  eller så kommer det troligen spela..B-)

1 523 Inlägg
26 april 2012
får då koppla i 3 ohm.. större steg skulle ej skada smile

964 Inlägg
27 april 2012
Bättre att du säljer basen till mig wink

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!

Sök