4079
Sök

Nissan 200sx s13 långtidsprojekt.

19 Inlägg
5 april 2012
Trådstartare
Tja big_smile

Imorgon bär det av till jönköping big_smile Bilen går riktigt bra och ser helt ok ut smile Jag hoppas att man kan ta sig ner till elmia efter som dom lovar dåligt väder, men jag tror att det ska gå bra smile Imorgon kommer det bli riktigt roligt att få se på alla bilar så vem vet vilka man kommer träffa.

https://www1.garaget.org/gallery/images/165/164465/164465-64c189c8bebf95b8f6944ca02b3db82b.jpg

Mvh Andreas

8 Inlägg
4 maj 2012
Bra gjort med förfiningen wink slitsamt arbete big_smile
Var köpte du ditt exp.kärl ? smile

19 Inlägg
6 maj 2012
Trådstartare
Tjenare!

Tiden flyger fram och jag har faktiskt inte gjort så mycket på bilen senast. Jag har haft fullt upp med massor av andra bilar och projekt.

Nu om nissan

Nissan höll hela vägen ner samt så klara vi oss ganska så bra ifrån vädret det var inte fint men vi tog oss ner till elmia.Jag är sjukt nöjd med nya kopplingen den håller för mycket effekt samtidigt är den mycket vänlig. Det var bra mässa i år igen så det var roligt. Det blev ett litet köp också en ny stereo big_smile pioneer avh 2400-bt.Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer för som sagt tiden har inte riktigt haft så mycket tid över till att skruva på min egen bil. Imorgon ska jag beställa nya däck och en short shifter.

Jag köpte mitt expansionskärl ifrån klracing
Senast redigerat av grudde94 (6 maj 2012)

Sök