Nu pillar polaren med elen, pappa svarvar lite saker och jag monterar det sista på motorn, sen blire att hinka i han uppstart ikv satsar vi på ! film kommer då
Blev ingen start igår, vi fick lite problem med kopplingen och lådan, men det är fixat nu så snart ska jag till garaget och skruva det sista så han är redo + slipa några jp fälgar som ska på lack snart, som jag har sålt till en polare
Står still, har börjat riva igen för att bygga nya fästen till ic, oljekylare och vattenkylare Har bara provstartat m.m inte sladdat han går fint iaf, tills pumpen paja, så nu äre org pump från fuelcell till catchtank, sen en 044 pump till motor
Står still, har börjat riva igen för att bygga nya fästen till ic, oljekylare och vattenkylare Har bara provstartat m.m inte sladdat han går fint iaf, tills pumpen paja, så nu äre org pump från fuelcell till catchtank, sen en 044 pump till motor
ååhhh denna bil va ja med och hämtade i falköping åt min kompis, han blev då 3dje ägaren vill ja minnas, de va han som montera 760 ljus osv, äckligt fräch bil, denna såldes till skänninge tror ja, kan varit dig eller tidigare ägare, kul se den igen!!
Jag är ägaren efter Nu har den nytt hjärta då förra motorn va slut
Kul med lite 'kultur' ,, har du gamla bilder eller liknande?
jaha gött ja vi turbo konveterade den första, ja vill minnas returen gick sönder så den nöp en ¨gång, men den gick riktigt bra som sugis med, kan kolla ja har någon film iaf tror ja