3394
Sök

Någon med hyfsad kunskap om link g4?

388 Inlägg
27 april 2012
Trådstartare
Hej

Är på jakt efter någon i kring södermanland som kanske skulle kunna hjälpa mig att få till en någorlunda grundmapp på min evo 4 så man kan prova lite innan det är dags för den riktigt mappningen på torsdag nästa vecka?!

Har ingen kunskap alls om eftermarknadssprut då det här är det första jag använder men är inte riktigt med på hur det dunkar med inställningar och så o därmed frågar jag efter den kunskapen.

Mvh thomas

37 Inlägg
18 maj 2012
läste lite på en engelskt form . fast det gällde en rx7. men enligt dom så ska det vara en "grund mapp" inbyggt i link g4 .. men sen om det stämmer vet man ju aldrig.. såg många trådar om folk som mailar företag som håller på med mappning som skickar en grund mapp som "raggning" för att få kunder.. smile

388 Inlägg
18 maj 2012
Trådstartare
iRa skrev:
läste lite på en engelskt form . fast det gällde en rx7. men enligt dom så ska det vara en "grund mapp" inbyggt i link g4 .. men sen om det stämmer vet man ju aldrig.. såg många trådar om folk som mailar företag som håller på med mappning som skickar en grund mapp som "raggning" för att få kunder.. smile

problemet redan löst! smile visade sig att pumpen jag köpte efter sen var för kraftig för resten av soppa systemet så var därför det strulade lite. men i med walbron igen så gick den att starta i ordning igen ! big_smile sen har jag redan varit på mappning på jrm nu och ska tillbaka igen nu på torsdag o göra klart mappen sen ska det åkas!! wink

1 422 Inlägg
19 maj 2012
iRa skrev:

Grundmapp stämmer att det finns, eller "startup map" som det kallas.

37 Inlägg
20 maj 2012
Smuurf skrev:
iRa skrev:

problemet redan löst! smile visade sig att pumpen jag köpte efter sen var för kraftig för resten av soppa systemet så var därför det strulade lite. men i med walbron igen så gick den att starta i ordning igen ! big_smile sen har jag redan varit på mappning på jrm nu och ska tillbaka igen nu på torsdag o göra klart mappen sen ska det åkas!! wink

Härligt !!

Sök