2678
Sök

Eftersnack Fårbo drift 10/5 Fagersta

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
Vädret var ju inte det bästa i kväll, men ändå kom det ett gäng bilar & lekte lite.

Blev ju även lite publik som trotsade regnet. Kommer att komma bilder i morgon eftermiddag, om någon av er som körde i dag ser & vill ha någon bild så säg bara till smile vart över 1000 bilder wink

Vi har även klurat lite på en till sån här dag, Har planerat in en helg om ett antal veckor (blir en Söndag)
Återkommer med en ny "inför" tråd i nästa vecka, så håll koll efter "inför Fårbo drift Fagersta" ifall ni är intresserade smile

Hoppas då på bättre väder och med deltagande bilar. Kommer även starta en Facebook grupp kallad Fårbo drift.

Kommer hända lite spännande saker under sommaren så håll ögonen öppna tongue

Som sagt bilder kommer i morgon!

134 Inlägg
11 maj 2012
vill ha bilder nu big_smile

11 Inlägg
11 maj 2012
Jag med,  sitter som på nålar ;D känslan som att vänta på jultomten som barn!!!

169 Inlägg
11 maj 2012
Hade vart kul om det var närmare så hade man kunnat komma och sladdat..

Black Shadow Racing @ FaceBook
---------------------

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
12 maj 2012
Trådstartare
joo det kommer. tar lite tid att gå igenom 1000++ bilder tongue ska försöka få klart det nu på förmiddagen lite grovt iallafall smile

11 Inlägg
12 maj 2012
Skitbra bilder!!! smile

446 Inlägg
12 maj 2012
Detta hade man ju missat totalt yikes hoppas på att kunna komma nästa gång smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
12 maj 2012
Trådstartare
victor91 skrev:
Detta hade man ju missat totalt yikes hoppas på att kunna komma nästa gång smile

planerar ny körning den 3e Juni smile

446 Inlägg
12 maj 2012
Piratstikin skrev:
victor91 skrev:

planerar ny körning den 3e Juni smile

Låter fint det smile

134 Inlägg
13 maj 2012
härliga bilder! big_smile men nästa gång så får ni åka och snurra lite med audin tycket jag wink

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 maj 2012
Trådstartare
Beelze skrev:
härliga bilder! big_smile men nästa gång så får ni åka och snurra lite med audin tycket jag wink

haha ja jo det skulle vara kul som fan, men 200 häst och strax under 2 ton är ingen bra kombinaton om det inte är snö/is tongue sen går det inte att krypa fram knappt med rattutslag så det skulle nog inte våra skärmar gille tongue letar dock busbil så man kan vara med big_smile

Ska i morgon troligtvis lägga upp en film med småklipp från när alla körde så får vi se om det blir nå kul smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
16 maj 2012
Trådstartare
Ser inte ut att bli någon film på ett tag! Det där satans jävla skit Kies till program för samsung fungerar ju tamef*n aldrig!!!!!

Blir så less! men men om några år kanske jag mailat över alla klippen och gjort en film så då kommer den upp! Håll koll tongue

Sök