3880
Sök

Någon som erfarenhet utav biltemas 2-vägs system?

105 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
Tjena, så som rubriken lyder, hur danna är biltemas 2-vägs högtalare? Och då menar jag paketet med diskanter och mellanregister, tycker faktiskt att dem ser ganska kralliga ut, är dem okej eller är det bara sopor? / Mikiver smile

1 581 Inlägg
20 maj 2012
Skräp är det nog. Beror ju på vad man förväntar sig av dem.

2 914 Inlägg
20 maj 2012
inga värsting men nog duger dom om man bara vill bara ha någonting att lyssna på till och från jobbet men hade byggt bra infästningar att sätta dom i tongue

Dr. Scanner
2 167 Inlägg
20 maj 2012
Man får nog vad man betalar för. Är nog inga superhögtalare, men spelar musik gör dem säkert. Är ju dessutom en ny flashig serie höhö tongue
Köp o prova, recensera gärna efteråt om du skulle göra det.

16 197 Inlägg
20 maj 2012
tror nog att dom funkar hur bra som helst för "svensson poppa"...

"Testar man inte så får man aldrig veta"

105 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
återkommer hur danna dem var, kan ju hur som helst inte bli sämre än orginal iaf! smile

108 Inlägg
21 maj 2012
Jag kan tyvärr inte se logiken med att köpa dessa när DLS har just det - ersättningshögtalare. Till samma pris som biltema dessutom. Dock inte kit, men DLS kontra Biltema ...........

105 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
då tycker jag du ska länka dem, istället för att sitta där och muttra wink

1 532 Inlägg
22 maj 2012
Inge fel på dom högtalarna för det priset. Spelar ganska bra faktiskt.

16 197 Inlägg
22 maj 2012
Men folk har ju en förmåga att klaga på saker från biltema utan att ens testat.

nästa så man ska köpa ett par bara för att testa.
Senast redigerat av evilaudio (22 maj 2012)

16 197 Inlägg
22 maj 2012
wolw skrev:
Jag kan tyvärr inte se logiken med att köpa dessa när DLS har just det - ersättningshögtalare. Till samma pris som biltema dessutom. Dock inte kit, men DLS kontra Biltema ...........

Antar att du menar deras 126 koaxer?

1 532 Inlägg
22 maj 2012
Jag har 2st 8" basar artnr 24797 + 4st 4" artnr 24787 inge fel på dom men visst inge tävlingsljud men för priset riktigt bra.

1 435 Inlägg
22 maj 2012
Midbasen har de lyckats få helt ok design på tycker jag. Vore kul att testa bara för att!

108 Inlägg
22 maj 2012
evilaudio skrev:
wolw skrev:

Stämmer smile

16 197 Inlägg
22 maj 2012
wolw skrev:
evilaudio skrev:
wolw skrev:

Stämmer smile

Vet dock inte om jag tycker att dom låter så kul.

108 Inlägg
22 maj 2012
evilaudio skrev:
wolw skrev:
evilaudio skrev:

Stämmer smile

Vet dock inte om jag tycker att dom låter så kul.

Nej, "kul" är väl fel ord, OK kanske är bättre.
Klart värt att spara lite till och komma upp runt 1000:- i alla fall.

285 Inlägg
22 maj 2012
Mikiver skrev:
Tjena, så som rubriken lyder, hur danna är biltemas 2-vägs högtalare? Och då menar jag paketet med diskanter och mellanregister, tycker faktiskt att dem ser ganska kralliga ut, är dem okej eller är det bara sopor? / Mikiver smile

Har du tänkt dig 6,5 så är inte dessa så mycket dyrare.. Vet inte hur dom låter, men där hade jag nog lagt dom 150kr extra bara för märkets skull. Mvh

Ha d saarvii

Dr. Scanner
2 167 Inlägg
23 maj 2012
Mortensen skrev:
Mikiver skrev:

Har du tänkt dig 6,5 så är inte dessa så mycket dyrare.. Vet inte hur dom låter, men där hade jag nog lagt dom 150kr extra bara för märkets skull. Mvh

Vilka syftar du på då?

285 Inlägg
23 maj 2012
Nitromast skrev:
Mortensen skrev:
Mikiver skrev:

Vilka syftar du på då?

Ground zero kittet på Blekinge.  Vet inte var länken tog vägen, skumt

Ha d saarvii

285 Inlägg
25 maj 2012
Mortensen skrev:
Nitromast skrev:
Mortensen skrev:

Vilka syftar du på då?

Ground zero kittet på Blekinge.  Vet inte var länken tog vägen, skumt

http://blekingebilradio.se/product.html … ory_id=159

Här e länken. mvh

Ha d saarvii

Sök