Alex-s skrev:kompressionen trycks förbi kolvarna och ner i vevhuset = skuren cylinder, trasig kolv, sprucken topp
lingkling skrev:Alex-s skrev:kompressionen trycks förbi kolvarna och ner i vevhuset = skuren cylinder, trasig kolv, sprucken toppså de första felsöknigen jag ska göra är ett komp prov?
Alex-s skrev:lingkling skrev:Alex-s skrev:kompressionen trycks förbi kolvarna och ner i vevhuset = skuren cylinder, trasig kolv, sprucken toppså de första felsöknigen jag ska göra är ett komp prov?japp, kolla vevhusventilationen också. flamskydden (om de finns kvar) kan vara igensatta och då bildas övertryck i vevhuset
lingkling skrev:Alex-s skrev:lingkling skrev:så de första felsöknigen jag ska göra är ett komp prov?japp, kolla vevhusventilationen också. flamskydden (om de finns kvar) kan vara igensatta och då bildas övertryck i vevhusetom man kört med så för länge, vad kan de får för följder?
Alex-s skrev:lingkling skrev:så de första felsöknigen jag ska göra är ett komp prov?japp, kolla vevhusventilationen också. flamskydden (om de finns kvar) kan vara igensatta och då bildas övertryck i vevhuset
lingkling skrev:så de första felsöknigen jag ska göra är ett komp prov?