4074
Sök

INFÖR: Saabträff hos Maptun i Örebro den 2/6-12.

2 Inlägg
30 mars 2012
Trådstartare
Boka Lördagen den 2/6 redan nu! Då går nämligen årets Maptun-träff av stapeln.

Vi kommer att erbjuda bilutställning, aktiviteter och annat skoj. Givetvis kommer vi även ha fantastiska erbjudanden på reservdelar och tillbehör under hela dagen.
Vad tror du om detta:
Maptun kommer även att erbjuda dig möjligheten att prova på vår världsberömda programvara i din egen bil, helt utan köptvång!
Erbjudandet gäller alla bilar som går att programmera med vår Maptuner.

Träffen börjar kl. 10.00 och slutar kl. 15.00.

Förutom äran och en pokal vinner också pristagarna priser från Maptun Performance.
I utställningens två klasser ”Peoples choice” och ”Juryns val” får vinnarna välja vinst från vårt prisbord. Även 2:a och 3:e pristagare kommer att utses.
Deltagare i bilutställningen uppmanas komma redan från 08.00. Tvättmöjlighet finns i anslutning till Maptuns lokaler både i form av utomhustvätt samt GDS-hall.

Vill du anmäla din bil till utställningen. Följ länken nedan och fyll i dina uppgifter samt skriv ut kvittensen.
OBS. Begränsat antal platser så det är först till kvarn som gäller.

Med detta vill vi hälsa utställare, leverantörer, kunder och besökare välkomna till oss,

Anmäl dig till utställningen här: http://www.maptun.se/biltraff

Mvh
MapTun Performance

mickenyman.se
687 Inlägg
91 Inlägg
9 april 2012
De är väl en självklarhet att man ska dyka upp där! smile

15 Inlägg
18 april 2012
Självklart på plats:)

Engång Saab alltid saab

3 182 Inlägg
5 maj 2012
kommer jag med, va uppe hos er i torsdags med saaben och fick riktigt bra hjälp. bilen går riktigt bra efter besöket smile

14 Inlägg
28 maj 2012
Nu börjar det närma sig så jag lyfter denna tråden lite smile
Har sett att dom har uppdaterat massa inför dagen.

Kolla mer på: http://www.maptun.se/biltraff/?nyheter=all

Kommer bli kanon! smile

138 Inlägg
28 maj 2012
Jag  kannse  kommer  om det inte  kommer  något  annat i mellan :p mhv  laddarne

621 Inlägg
29 maj 2012
tyvär så har jag ju planerat fel kom på att bilen ska in på lack på torsdag så det lär ju inte bli något med den men man kanske åker förbi ändå

91 Inlägg
1 juni 2012
ingen som är sugen på en kortege från mitt håll eller?

138 Inlägg
2 juni 2012
jag kommer  inte  för  ett vevlager  har  gått  i min bil

645 Inlägg
3 juni 2012
Nyfiken ingen som har ngra bilder från träffen..wink

14 Inlägg
3 juni 2012
Jag har ett par bilder som jag kommer lägg upp i mitt galleri lite senare idag smile

14 Inlägg
3 juni 2012
Nu har jag laddat upp ett par bilder från träffen smile Dom ligger i mitt fotoalbum.

Sök