Synd att att bilen måste vara 30 år gammal var där förra år var himla trevligt !!!!
Du är självklart välkommen som besökare!!
Vet inte förra året var min bil välkommen dit så får väl se var man åker !!Jag tycker att en motorfestival skall alla bilar vara välkommen till inte bara gamla bilar ! Man bör ju kalla det för Classicmotorfestival för alla andra motor festivaler är alla typer av bilar välkommen till !
Synd att att bilen måste vara 30 år gammal var där förra år var himla trevligt !!!!
Du är självklart välkommen som besökare!!
Vet inte förra året var min bil välkommen dit så får väl se var man åker !!Jag tycker att en motorfestival skall alla bilar vara välkommen till inte bara gamla bilar ! Man bör ju kalla det för Classicmotorfestival för alla andra motor festivaler är alla typer av bilar välkommen till !
tycker det finns tillräckligt med träffar/festivaler för stylade moderna bilar, klart att de ska finnas en festival för rediga gammeldags bilar! Ser inget konstigt med det! Står ju i beskrivningen också klart o tydligt vad de gäller för bilar.
tycker det finns tillräckligt med träffar/festivaler för stylade moderna bilar, klart att de ska finnas en festival för rediga gammeldags bilar! Ser inget konstigt med det! Står ju i beskrivningen också klart o tydligt vad de gäller för bilar.
Tyvärr måste vi dra gränsen någonstans, vi har tyvärr inte obegränsat med plats.
Så... Vilka är "de olika platserna" i Staffanstorp? Tänkte om man inte kommer förän till middags-tid
MVh
Hej, jag har bara tillgång till den info som visas på hemsidan men vet nu att dom olika platserna är Gästis, restaurang Mi&Ni, balders hage, torget, mårtensplatsen, valhallavägen. Du med vw ska sikta in dig mot Balders hage ( brevid Valhallavägen ) men bered dig på mycket folk och bilar vid 12.tiden dock finns det alltid plats för en till.