16 juli 2012
Trådstartare
Hejsan
Jag har en Audi A4 1.8TS Avant som har elektroniskt svankstöd fram på förarsidan och passargerarsidan. Svankstödet funkar fint på passargerarsidan men inte på förarsidan, där går det bara att dra stödet upp och ner, inte frammåt och bakåt. Pratade nyss med Audi och dom trodde det eventuellt var någon säkring, så jag gick ut till bilen och tog bort luckan för säkringar och försökte tyda deras karta. I mina öron var det enda rimliga "Central Comfort Electronic" som kunde ha något att göra med svankstödet, och de fanns två st "Central Comfort Electronic", placerad på 24 & 38. Så jag löft ur dessa säkringar men båda verkade vara intakta, och det som var ännu mer konstigt var att jag fortfarande kunda dra svankstödet upp & ner även när dessa säkringar var borta ...det ska väl inte gå?
Någon som har en idé om vart dessa svankstöd kan vara placerade på säkringskartan eller är det bara för mig att rycka ut varenda säkring och prova dra svankstödet upp & ner?
Hjälp uppskattas enormt!
//Mvh Patrik
"Hur långt ifrån varandra befann sig fordonen vid tidpunkten för kollisionen?" Åklagaren frågar ett vittne i en engelsk domstol.