Ser ut att var den. Jodå riktigt bra ljud, blev en jäkla skillnad mot en gammal Pioneer.
Hittade en annan modell nu för 100 kr mer. Den verkade ligga i en högre serie. Vad är skillnaden på dessa? Får jag ut någon ljudskillnad på de eller har den bara lite extrafunktioner till apple produkter?
vet inte om de bara är jag, men alla jvc spelare jag har provat har jag tyckt va lite halv kassa... tar då heldre en pioneer eller kenwood i samma pris klass
jag hade hellre kört med en jvc spelare.,, för om du köper en pioneer så får du betala mycket pengar för att få ut nån bra effekt osv tycker jag, hade en pioneer i förra bilen röjsa 1600 för den , den va hel kass tyckte jag
Ser ut att var den. Jodå riktigt bra ljud, blev en jäkla skillnad mot en gammal Pioneer.
Hittade en annan modell nu för 100 kr mer. Den verkade ligga i en högre serie. Vad är skillnaden på dessa? Får jag ut någon ljudskillnad på de eller har den bara lite extrafunktioner till apple produkter?
Ser bara ut att vara Äpplefunktionen som är extra på den! Kör på den kd-r431en du lär bli nöjd med den, om du inte har en iPhone då kan du köra på 531en.
jag hade hellre kört med en jvc spelare.,, för om du köper en pioneer så får du betala mycket pengar för att få ut nån bra effekt osv tycker jag, hade en pioneer i förra bilen röjsa 1600 för den , den va hel kass tyckte jag
finns en stor risk att du inte vet vad du höll på med isf...
Man betalar inte mycket för att få "effekt" ur en stereo
man får knappt ut någon effekt över huvudtaget ur någon spelare så ....
ljudmässigt tycker jag pioneer och kenwood är bättre än jvc
För din vetskap så är JVC och Kenwood samma prylar, då Kenwood numera äger JVC.
För din vetskap så är JVC och Kenwood samma prylar, då Kenwood numera äger JVC.
bara för att Kenwood äger JVC betyder det definitivt inte att det är "samma prylar"..
jaja e bara så jag tycker.... hade ett slutsteg med så klart... va på cdr när jag köpte mitt nya spelare som jag har nu, han sa samma i butiken att man får betala mycket mer för en pioneer för att den ska vara bra, iaf i den klassen som jag köpte nu
jaja e bara så jag tycker.... hade ett slutsteg med så klart... va på cdr när jag köpte mitt nya spelare som jag har nu, han sa samma i butiken att man får betala mycket mer för en pioneer för att den ska vara bra, iaf i den klassen som jag köpte nu