Får tacka så mycket för den informationen! Då kör jag dit först! Trevligt att köra ner tillsammans Synd att man inte har en snyggare bil. Känns ibland som att man inte riktigt passar in då bilen inte har "det där extra" utseendet som man förknippar med bilar på en bilträff Men har börjat inse mer och mer att det inte har nån större betydelse. En bilträff är ju en träff med bilar
Får troligtvis med mig en till från Nybro och ska försöka övertala honom att han tar sin bil ner Ju fler bilar desto bättre tycker jag
Han har inte haft bilen så länge och det är lite rostprickar längst trösklarna som behövs fixas, så han är tveksam på om han nyter visa upp den på en bilträff Men har försökt förklara för honom att det finns alltid nån bil som är värre
Hur som helst så ska det iaf bli trevligt. Lite irriterad på mig själv att jag inte har bättre koll på när det är bilträffar. Har ju bara vart på 2st i år..
Ser man tydligt vart "finparkeringen" och "fulparkeringen" är? Jag kommer att åka med gänget från Kalmar ner till Kallekrona, men måste hem och hjälpa mamma med en grej först innan jag kör ut dit. Vilken infart är det som gäller? Den framför Arenan eller ska man köra den långa rundan bakom Arenan?