4423
Sök

Känslig billarm??

1 Inlägg
20 mars 2007
Trådstartare
Hej,
undrar om någon vet var man kan hitta ett billarm med "donttouch"-funktion. Är trött på att folk backar på en & trycker in backspeglar utan att det befintliga larmet går...

Tacksam för tips

/*Stonewing*

1 653 Inlägg
21 mars 2007
Kjelloco har ett budgetlarm som går att ställa känsligt, minsta lilla rörelse drar larmet, men då kan du inte ställa bilen på gatan för så fort en bil kör förbi så går larmet typ...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Fri fart för ett fritt folk!
14 343 Inlägg
21 mars 2007
på mitt Thorlarm går det att ställa skapligt känsligt räcker att knacka till på bilen för att  det ska gå
dock kan man skaka på bilen utan resultat

skitjobbigt med larm som är för känsliga
mitt defa 500xb var lite för känsligt
gick bra hemma på parkeringen men inte på stormarknader och sånt för det räckte att dom gick förnära så gick larmet och man fick inte ha några wunderbauns i backspegen upptäckte jag smile
Senast redigerat av Growe (21 mars 2007)

Kör fort så hinner inget hända...

Rylander
21 mars 2007
Growe skrev:
på mitt Thorlarm går det att ställa skapligt känsligt räcker att knacka till på bilen för att  det ska gå
dock kan man skaka på bilen utan resultat

skitjobbigt med larm som är för känsliga
mitt defa 500xb var lite för känsligt
gick bra hemma på parkeringen men inte på stormarknader och sånt för det räckte att dom gick förnära så gick larmet och man fick inte ha några wunderbauns i backspegen upptäckte jag smile

kan va några lika känsliga larm jag åkte förbi när jag hade audin ;P kmr o dunkar bas förfullt o när man passarade bilar på parkering så gick massa billarm igång ;P haha man vart lite paff ;P hänt kanske 10ggr när jag hade den bilen tongue lite smågrymt ;P

Sök