3256
Sök

Iphone 4s funkar inte till pioneer dvd efter uppdatering till ios6

Avstängd
1 418 Inlägg
16 november 2012
Trådstartare
som sagt min iphone 4s funkar inte till min pioneer avh2400bt efter uppdatering till ios6
innan kunde ja byta låt i spotify på dvdn och se låtinfo på displayen samt ha usbkabeln i så det ladda när jag körde blåtand.
nu kan ja spela spotify men får inte upp någon låtinfo fast ja har samma album och låtar som innan och ja kan ej byta låt på spelaren utan måste byta på telefonen och när ja stoppar i usb kabeln så slutar det spela musik:S
väntade på en uppdatering av spotify då de kanske skulle fixat men ikke:(

nån som vet vad ja kan göra?

Försäljare inom Bilmultimedia
434 Inlägg
17 november 2012
Det är väl så att Maskinen inte stödjer iOs6 fullt ut skulle jag lägga min gissning på .

Mvh

111 Inlägg
17 november 2012
Hade samma problem med en jvc jag haft.... Helt värdelöst att det inte funkar när man uppdaterat luren.

Avstängd
1 418 Inlägg
17 november 2012
Trådstartare
hks__ skrev:
Det är väl så att Maskinen inte stödjer iOs6 fullt ut skulle jag lägga min gissning på .

Mvh

antar att det är helt omöjligt att uppdatera maskinen oxå?

Försäljare inom Bilmultimedia
434 Inlägg
17 november 2012
Vad jag kunde läsa mig till , så hittade inte jag nån uppdatering till den, tyvär !

Vet att när det kommer nya telefoner, tex iPhone 5, så släpar det oftast ett tag innan maskinerna fixar dom .

Mvh

Avstängd
1 418 Inlägg
17 november 2012
Trådstartare
hks__ skrev:
Vad jag kunde läsa mig till , så hittade inte jag nån uppdatering till den, tyvär !

Vet att när det kommer nya telefoner, tex iPhone 5, så släpar det oftast ett tag innan maskinerna fixar dom .

Mvh

får använda min gamla 3gs i bilen så länge då kanske:)

Sök