3129
Sök

sa upp mig från jobbet idag

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
27 mars 2007
Trådstartare
Kettunen skrev:
Du gjorde helt rätt. Trivs man ej så ska man skita i det! Se det posetivt smile Du får ju lite ledighet nu & Njuta av domma fina vädrena oxå smile

haha precis får sitta på torget och äta glass på dagarna nu istället smile
hoppas även på att kunna jobba lite bakom skynket för att få in lite extra pengar.

terazzi
27 mars 2007
ska kanske också säga upp mig smile
kanske hittat ett annat nu, men ska vänta o se..
hahaha ska med ner o köpa glass nu smile
men hoppas d går bra med d andra jobbet sen nu då..

One Man Clan
4 287 Inlägg
27 mars 2007
Tycker du gjorde de rätta ...gå och må dåligt eller fara illa av något ska man inte behöva göra visst de gör väl alla någon gång mer eller mindre men de finns ju en gräns ! ...jag sitter väl ungefär i samma sits ...min anställning går ut på fredag och jag har inte fått besked om de blir fortsatt eller inte! sad dom har bara förlängt min anställning me 3 mån i taget sen i augusti..

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
27 mars 2007
Trådstartare
Xuri skrev:
Tycker du gjorde de rätta ...gå och må dåligt eller fara illa av något ska man inte behöva göra visst de gör väl alla någon gång mer eller mindre men de finns ju en gräns ! ...jag sitter väl ungefär i samma sits ...min anställning går ut på fredag och jag har inte fått besked om de blir fortsatt eller inte! sad dom har bara förlängt min anställning me 3 mån i taget sen i augusti..

jobbigt läge jag hade inte stått ut att få förlängt så hela tiden vilken branch jobbar du i för i hotell restaurang så brukar det ju vara så.

One Man Clan
4 287 Inlägg
27 mars 2007
är bilmekaniker och vi är 3 stycken som haft förlängt ifrån 12 juni förra året sen blev de 3 månaders intervall ..sen har vi en i plåtverkstan som började i oktober och också slutar denna veckan om dom inte säger något ...så totalt 4 pers går hem denna veckan om inget sägs ..2 bilmek ..1 lagerarbetare och 1 plåtslagare... lite drygt att inte veta sin framtid och nu på våren har vi minst att göra också ..känns inte så motiverat att anställa folk när dom inte har nått att göra ...
Senast redigerat av Xuri (27 mars 2007)

Sök