Hej och hå nu sitter man hemma med stor ångest och funderar lite på vad man gjort om det verkligen var rätt beslut.
Det var en gång en chef som ingen på jobbet riktigt gillade men han styrde företaget riktigt bra och det gick faktiskt att jobba under samma tak som denna snubbe trots allt man hade emot honom. Men för ett par veckor sen så blev denna chef uppsagd då huvudkontoret märkt att det vart väldigt hög personalomsättning på kontoret och dom sett att chefen påverkat detta.
Poff så var han borta och vi har stått utan chef ett tag tills nya chefen kom.
Alla var fyllda med förväntan om att vi skulle få en bra chef eller iallafall inställda på att det inte kunde bli sämre.
Ack så fel man kan ha vi fick en Hitler #2 som chef som ville styra helt på sitt eget sätt och alla skulle rätta sig efter de. Efter att han jobbat på företaget i 2 dagar så får vi besked om att våra datorer kommer bli övervakade han kommer få listor med alla internetadresser vi besöker. Jag brann av på detta men tänkte inte sluta jobbet jag verkligen gillar pga detta.
Det går ytterligare någon dag och säljare som jag är så har alla sin egen stil man hittar sin egna stil och sitt egna arbetstempo samt arbetsmiljö. Men enligt den nya chefen ska allt göras på de sättet han tycker är bra och vad kan resultatet blivit?
Jo att man kan inte prestera över huvud taget bolaget har börjat visa röda siffror och det är dålig stämning på kontoret.
Idag sa han åt mig att styra upp en affär på ett visst sätt som jag inte riktigt höll med om det är jag som har kontakten med denna kund och jag vet hur man kan behandla dom på rätt sätt för att få avslut så snart som möjligt. Det blev ett jävla liv och jag vräkte ut mig att jag ville säga upp mig och på den vägen är de.
Vet inte vad som händer nu och hur morgondagen ser ut känns konstigt.
Uppsatsskrivning har aldrig vart min starka sida så ha överseénde med detta.
Stavar iallafall inte sämst här det har jag bevis på