Ska nog köpa en s13 snart, har hittat en som är motorrenoverad, men den har ganska mycket lacksläpp tänkte kolla om någon kanske vet vad de kan kosta, om man gör allt förarbete själv.
Jag vet att själva färgens pris varierar mycket, men det blir nog mörkröd.
tacksam för svar... mvh jocke
Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.
Kan gå att få från 5.000 till 20.000. Allt beror på kontakter som sagt och hur bra man vill få det gjort, man brukar få vad man betalar för. Sök på billackering på www.eniro.se och åk runt bland lokala lackerare och fråga vad dom tar med eller utan kvitto. (Hur många ggr ska det behöva sägas? sök.)
om du ska göra allt förarbete själv var beredd på att det är 4 ggr så mycket jobb än du tror om resultatet ska bli bra!
Håller på och slipa ner min S13 nu investera i en slipmaskin och mycket tålamod
Sen beroende på hur mycket lackeraren ska göra, vilken färg det är och om du har bra kontakter osv så varierar priset som sagt allt från några tusenlappar till oändliga summor i princip... ring runt och kolla!
om du ska göra allt förarbete själv var beredd på att det är 4 ggr så mycket jobb än du tror om resultatet ska bli bra!
Håller på och slipa ner min S13 nu investera i en slipmaskin och mycket tålamod
Sen beroende på hur mycket lackeraren ska göra, vilken färg det är och om du har bra kontakter osv så varierar priset som sagt allt från några tusenlappar till oändliga summor i princip... ring runt och kolla!
Det är många firmor som inte låter kunderna göra förarbetet för det spelar ingen roll ifall om lackeraren är ett proffs det blir ändå dåligt ifall grunden är dålig