Hamnade i strul med låset idag, stod på en parkering och helt plötsligt gick det inte att vrida om. Tog mig hela dagen att få bort rattlåset så jag kunde få bort bilen därifrån.
NU är frågan då jag råkade rycka loss all el bakom, vart kan jag hitta kopplingschema?
Hamnade i strul med låset idag, stod på en parkering och helt plötsligt gick det inte att vrida om. Tog mig hela dagen att få bort rattlåset så jag kunde få bort bilen därifrån.
NU är frågan då jag råkade rycka loss all el bakom, vart kan jag hitta kopplingschema?
Hi i have a 1992 190d mercedes and when i was removing the igntion switch, the plug got dismanteled and now i have the wires hanging and dont know where each wire goes.
On the barrel there are pin codes which are: P30 15 30 15X 30 50 15R
The wire colours are as follow: RED / BLACK (THICK WIRE) RED (THICK WIRE) RED / YELLOW (THICK WIRE) RED (THICK WIRE) PURPLE / WHITE (THICK WIRE) RED / GREEN (THICK WIRE) & RED / GREEN (THIN WIRE) - ON ONE CONECTOR PIN! GREEN / WHITE (THIN WIRE)