3474
Sök

Solarplexius toning någon som provat?

101 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Solarplexius toning någon som provat ? är liten sugen på att prova det ,tycker det är bra pris på det hela smile

http://www.tillbilen.se/solarplexius.html

tacksam för alla svar !
Senast redigerat av ColdBlade (26 mars 2007)

*Be Strong*Be Happy*

9 108 Inlägg
26 mars 2007
Har hört både bra och dåliga saker.. Jag har köpt till min i alla fall, alla rutor även sidorutorna fram.. Får se hur det blir, är nog inte så svårsålt om jag skulle tröttna på att inte kunna hissa ner rutorna wink

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
26 mars 2007
tror d finns en gammal tråd om detta...

jag hade d på en tidigare bil och var mycket nöjd med d.. d enda som e lite tragiskt är att man inte kan göra ner rutorna..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

353 Inlägg
26 mars 2007
har det på min. Funkar utmärkt! Bakrutan samt sidorutor bak. Vevar ju inte ner mina sidorutor utan öppnar dom utåt så det funkar prima! Rekommenderas!

Enjoy....

85 Inlägg
26 mars 2007
Tycker det funkar utmärkt. Så är helnöjd.

Darth Vader
1 644 Inlägg
26 mars 2007
Har det också, satt skitbra, enkel montering med

Braaaaap?

Just Begun
143 Inlägg
26 mars 2007
Det finns ju ingen knapp för vanlig coupé i beställningsformuläret. Hur ska man göra dådå?

// Rancid

36 Inlägg
26 mars 2007
Har haft det och va aldrig riktigt nöjd förutom priset då??
Nu har jag lämnat in för toning och kan säga att det var värt varenda öre kanon nöjd.
Smaken e ju olika

Hepp Hepp

Team Kränghäng
657 Inlägg
26 mars 2007
Hade sånna på min saab.. VÄRSTA SKITEN.. skulle aldrig nånsin låta de komma nära min bil igen..

Men de kan ju varit fel monterat lr nåt.. såg inte alls bra ut..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Säljare
140 Inlägg
26 mars 2007
ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGT! Var i bråk med företaget i 3 veckor innan jag fick pengarna tillbaka, fick hota med Plus på SVT!

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
26 mars 2007
kan juh tillägga att ja aldri skulle sätta d på nån "fin bil" .. men på en vanlig bruksbil funkar d ..

hade d på min 525 kombi..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Solfilmsmontör
947 Inlägg
26 mars 2007
Finns ju både fördelar o nakdelar. Står att man inte behöver ta hänsyn till ut och in sida. Måste bli jäkligt svårt o se ut på kvällen. En annan nackdel är att de blir lätt repigt och att de inte har något uv skydd som de flesta vanliga solfilmer har. Man kan lika bra köpa en färdigformad och färdig skuren sats från cfp.se tex. och då kan man även veva ner rutorna efter montage.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
26 mars 2007
ser ingen skillnad på de å vanlig toning?? eller är det en sånn skivka som ä tonad som man sätter dit? kolla itne så noga på länken

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Säljare
140 Inlägg
26 mars 2007
speedfreak racing skrev:
ser ingen skillnad på de å vanlig toning?? eller är det en sånn skivka som ä tonad som man sätter dit? kolla itne så noga på länken

Man ser stor skillnad. Plexet är nästan rödbrun, sen blir det som en spegel, svårt som fan att fästa på S40n. Jag ringde 100 gånger och dom kassade på luren när jag sa att jag ville skicka tillbaka allt.

Solfilmsmontör
947 Inlägg
26 mars 2007
Zitram skrev:
speedfreak racing skrev:

Man ser stor skillnad. Plexet är nästan rödbrun, sen blir det som en spegel, svårt som fan att fästa på S40n. Jag ringde 100 gånger och dom kassade på luren när jag sa att jag ville skicka tillbaka allt.

Dålig kundservice kallas de smile

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

OO=00=OO
132 Inlägg
27 mars 2007
Har det på min! man slipper ju veck å bubblor och på kvällen ser rutorna svarta ut men på dagen blir rutorna som en spegel! svårt att få dit skiten jag fick fel ruta till min så vi fick också ringa och töla:P

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen

Sök