2867
Sök

Hjälp fick en parkeringsskada

2 594 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Hej i fredags kväll va jag å min fru ute på rasturang när vi hade ätit och skulle gå till bilen hade nån jävel antagligen skulle parkera framför våran svängt för snävt så hans bakända skrapat i min front,så nu är det fullt med vitfärg där hur fasen får man bort sånt ?? tror även att det har skrapat bort min egen färg för det var djupa jack i plasten,

kan man fixa sån skälv det va ju inte så jätte stor skada
man blir så fruktansvärt irriterad när sånt händer dom hade inte ens lämnat en lapp

211 Inlägg
26 mars 2007
EXAKT samma sak hände mej för 2v sen. Blir så jä**la förbannad sad Men till din fråga, om det inte är för stort område så prova att slipa,spackla, sen lägger du på lite lack. Fråga annars en lackerare vad som behövs göras. Lycka till
Senast redigerat av Fel_xi (26 mars 2007)

115 Inlägg
26 mars 2007
försäkring?

Mazda RX-8 Renesis - Rev Like a Boss!

2 594 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Fel_xi skrev:
EXAKT samma sak hände mej för 2v sen. Blir så jä**la förbannad sad Men till din fråga, om det inte är för stort område så prova att slipa,spackla, sen lägger du på lite lack. Fråga annars en lackerare vad som behövs göras. Lycka till

ja det synns så väl när det är vitfärg på en mörk bil,finns det inge medel man kan puta bort vifärgen?

2 594 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
basdanne skrev:
försäkring?

jorå men det är ju jag som måste bet skälvrisk på flera tusen för någon annas misstag, tjänns inge kul och dessutom onödigt om det går å fixa skjälv

211 Inlägg
26 mars 2007
Du kan ju prova något väldigt starkt polermedel (t ex Menzerna Power Gloss) eller någon form av rubbing kanske kan funka.. TÖM DIN INKORG tongue
Senast redigerat av Fel_xi (26 mars 2007)

115 Inlägg
26 mars 2007
men trafikförsäkringsföreingen kan gå in och ersätta om man inte vet vem som skadat bilen. Hör med ditt försäkringsbolag. Det borde inte ens påverka dina "skadefia år".

Mazda RX-8 Renesis - Rev Like a Boss!

2 594 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
basdanne skrev:
men trafikförsäkringsföreingen kan gå in och ersätta om man inte vet vem som skadat bilen. Hör med ditt försäkringsbolag. Det borde inte ens påverka dina "skadefia år".

ok det skall jag göra

2 594 Inlägg
28 mars 2007
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
basdanne skrev:

ok det skall jag göra

jo ringde å hörde men måste ändå bet skälvrisk ingen som är lackerare som har nå bra tips

Sök