2606
Sök

Bilvårdprodukter!

51 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
#1
Kika in här om ni vill skämma bort eran bil med kvalitetsgrejer istället för den vanliga macksmörjan!


http://forum.svenska85x70klubben.se/vie … hp?t=11045
Senast redigerat av anton_j (29 mars 2007)

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!

Kettunen
29 mars 2007
#2
Nått som är extremt bra är Volvos egna lilla burk som är som en snus dosa. Kanske 5 cm längre runt om o kostar 900kr sad Hade den i sommras o var extremt nöjd. Den sitter kvar även idag
Senast redigerat av Kettunen (29 mars 2007)

51 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
#3
Nu hänger jagej medriktigt..vad menar du?

mvh anton

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!

Kettunen
29 mars 2007
#4
anton_j skrev:
Nu hänger jagej medriktigt..vad menar du?

mvh anton
HAHA ojojoj såg själv vilken tabbe jag gjort smile
Menade bilvax tongue

51 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
#5
Kettunen skrev:
anton_j skrev:
Nu hänger jagej medriktigt..vad menar du?

mvh anton
HAHA ojojoj såg själv vilken tabbe jag gjort smile
Menade bilvax tongue
Jajja..nu fattar jag ! men ärligt talat..ta en funderare på det och sprid till dom du känner nämligen jag som är anton i företaget! Är riktigt bra grejer tkr jag! Går ej att få tag i som privatperson mer än genom oss!

mvh anton j

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!

Kettunen
29 mars 2007
#6
anton_j skrev:
Kettunen skrev:
anton_j skrev:
Nu hänger jagej medriktigt..vad menar du?

mvh anton
HAHA ojojoj såg själv vilken tabbe jag gjort smile
Menade bilvax tongue
Jajja..nu fattar jag ! men ärligt talat..ta en funderare på det och sprid till dom du känner nämligen jag som är anton i företaget! Är riktigt bra grejer tkr jag! Går ej att få tag i som privatperson mer än genom oss!

mvh anton j
Jasså smile Såpass tongue Men kan du garantera att det är kvalite saker då? Inget handelsbabbel nu utom helt ärligt?
Är själv egen företagare så kan snacket wink
Senast redigerat av Kettunen (29 mars 2007)

51 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
#7
Kettunen skrev:
anton_j skrev:
Kettunen skrev:

HAHA ojojoj såg själv vilken tabbe jag gjort smile
Menade bilvax tongue
Jajja..nu fattar jag ! men ärligt talat..ta en funderare på det och sprid till dom du känner nämligen jag som är anton i företaget! Är riktigt bra grejer tkr jag! Går ej att få tag i som privatperson mer än genom oss!

mvh anton j
Jasså smile Såpass tongue Men kan du garantera att det är kvalite saker då? Inget handelsbabbel nu utom helt ärligt?
Är själv egen företagare så kan snacket wink
Ja det kan jag garantera..du kan ju kika på våran leverantörs hemsida om du vill kika lite mer.. har provat många medel av många olika sorter utav " proffsgrejerna". tkr detta är bland det bästa. du får väll göra en beställning:P

mvh anton j

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!

Kettunen
29 mars 2007
#8
Okeeey okeeey. Ska spara länken så ska jag testa när mitt nuvarande poler medel är slut så ska jag testa & bedömma era prylar wink

51 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
#9
Kettunen skrev:
Okeeey okeeey. Ska spara länken så ska jag testa när mitt nuvarande poler medel är slut så ska jag testa & bedömma era prylar wink
Härligt..sprid gärna detta.. vi behöver så mkt pr vi kan!

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!

Administratör
11 855 Inlägg
29 mars 2007
#10
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök