3333
Sök

Filmer: Snow Drift - BMW E36 & Volvo 360

65 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
Tjena tänkte dela med mig av min och en polares första "sladd" film. Filmad med en Gopro hero, och redigerad i sony vegas pro 9.
Skulle vara tacksam om ni lämnar tips och saker jag kan förbättra till nästa film, för det kommer det garanterat bli!
Bilarna som används i filmen är Bmw e36 320 och Volvo 360Gls
Farterna vi åker i är mellan 50 till 110+

Mer info:

Låt lista
1. Agnes - All i Want is you (Redline Remix
  2. Xilent - Universe (Ft. Shaz Sparks)
   3. Breathe ft. Krewella (Vocal Edit)

Tryck gärna in en like och en kommentar på youtube! smile
Senast redigerat av klokren1 (23 januari 2013)

fotointresserad
2 307 Inlägg
5 januari 2013
Hej och välkommen till Garaget.org!

När du postar bilder eller film i denna forumsdelen skall rubriken enligt forumreglerna inledas med specifika "taggar", i ditt fall "Film:".
Lägger till det i din rubrik men kom ihåg det till nästa gång.

Mvh mod

65 Inlägg
23 januari 2013
Trådstartare
Okej tänkte att jag kunde uppdatera denna tråd med en liten kort snutt till. från volvo 360n min och polarens e36a
Var ute med några polare å tog några kort med en system kamera och självklart var gopron monterad!
blir nog å köpa sug-mount så jag kan montera den utanför bilen också, får be om ursäkt om det vibrerar mycket men för nån anledning var stolen lite lös ;/ aja de ska alltid jävlar, vart endå helt nöjd med klippen och korten
Testade ju självklart å redigera lite tills den "stora" filmen kommer. och ja det kommer filmas mer på dagarna! big_smile
blir kanske inköp av en hero 3a får se vad plånkan säger efter jag köpt ny sommar bil wink
här är klippet iallfall.

släng in en like,subscribe & kommentar vad ny tycker!

Fick med mer motorljud denna gång, kör fortfarande med orginal rören såå är ju inget mäktigt ljud ;P

Sök