Tjena tänkte dela med mig av min och en polares första "sladd" film. Filmad med en Gopro hero, och redigerad i sony vegas pro 9. Skulle vara tacksam om ni lämnar tips och saker jag kan förbättra till nästa film, för det kommer det garanterat bli! Bilarna som används i filmen är Bmw e36 320 och Volvo 360Gls Farterna vi åker i är mellan 50 till 110+
Mer info:
Låt lista 1. Agnes - All i Want is you (Redline Remix 2. Xilent - Universe (Ft. Shaz Sparks) 3. Breathe ft. Krewella (Vocal Edit)
Tryck gärna in en like och en kommentar på youtube!
När du postar bilder eller film i denna forumsdelen skall rubriken enligt forumreglerna inledas med specifika "taggar", i ditt fall "Film:". Lägger till det i din rubrik men kom ihåg det till nästa gång.
Okej tänkte att jag kunde uppdatera denna tråd med en liten kort snutt till. från volvo 360n min och polarens e36a Var ute med några polare å tog några kort med en system kamera och självklart var gopron monterad! blir nog å köpa sug-mount så jag kan montera den utanför bilen också, får be om ursäkt om det vibrerar mycket men för nån anledning var stolen lite lös ;/ aja de ska alltid jävlar, vart endå helt nöjd med klippen och korten Testade ju självklart å redigera lite tills den "stora" filmen kommer. och ja det kommer filmas mer på dagarna! blir kanske inköp av en hero 3a får se vad plånkan säger efter jag köpt ny sommar bil här är klippet iallfall.
släng in en like,subscribe & kommentar vad ny tycker!
Fick med mer motorljud denna gång, kör fortfarande med orginal rören såå är ju inget mäktigt ljud ;P