Smajly skrev:
it_mutt skrev:
Smajly skrev:
Skriv då upp ett gäng bilar med xenon orginal monterat från fabrik utan högtryckspolning och auto atisk nivåreglering och ge mig fakta på att dom inte har detta. FAKTA säger jag ju, innan du bölar. Va e de du inte fattar?
Du ska/måste ha högtryckspolning och automatisk nivåreglering.
Audi A6 fram till 97b saknar absolut automatisk nivåreglering för sina xenon. Audi A4 åtminstone t.o.m 99b saknar det.
Volvo S60 har så sent som 04 torkarblad som rengöring ex.vis.
F-Tar skrev:
Jag är inponerad över att du klarat dig så bra utan varningar.. Nog för att du älskar xenontrådar men ditt första inlägg här var helt meningslöst. De va så lungt innan.
Då påpekar jag det för dig också, då meningen med inlägget var att påpeka att det inte går att avgöra huruvida en bil har originalxenon genom att titta om bilen har automatisk nivåreglering och/eller högtrycksspolning. Då som sagt, det finns bilar utan automatisk nivåreglering.
Med "då får det gälla för bmw" var av den enkla anledning att jag helt enkelt inte vet om BMW -alltid- har haft det . Däremot är jag "ganska säker" på att de första BMW-kärrorna inte heller hade det. Men, då jag som sagt inte är insatt, så väljer jag att inte säga "det har inte heller alltid bmw haft"
Jo det hade dom.
Säger du att 7-serien från 91-92-något har automatisk nivåreglering på xenon så fine, jag kan inte säga emot där, då jag inte vet med 100% säkerhet.
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!