3044
Sök

Köpråd: Busbil Bakhjulsdriven

227 Inlägg
8 februari 2013
Trådstartare
Hej vill hitta billigast möjliga bakhjulsdrivna bil, billig försäkring och skatt. Manuell är krav. Helst besiktigad, men om den är obesiktigad men fungerar går det bra med.
Senast redigerat av Mattias_ee (8 februari 2013)

Diagnostekniker
2 882 Inlägg
8 februari 2013
Bmw med minst en 2.5L motor.

Up the RA

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
8 februari 2013
Ford Sierra, Volvo 240, Mercedes 190 eller BMW med 4-cyl motor  är väl de bästa alternativen om man vill komma lindrigt undan kostnadsmässigt.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

227 Inlägg
8 februari 2013
Trådstartare
tack för svar! har tittat lite på ford sierra och de är ju billiga! Är det någon som kan några "kända" fel sierror kan ha. Så att man vet vad man ska kolla efter!

Saabifierad
2 031 Inlägg
8 februari 2013
Mattias_ee skrev:
tack för svar! har tittat lite på ford sierra och de är ju billiga! Är det någon som kan några "kända" fel sierror kan ha. Så att man vet vad man ska kolla efter!

Den klassiska Fordrosten tongue Kolla att centrallåset fungerar och låser alla dörrar plus bakluckan. Sedan går tripmätaren enbart till 9999mil och detta gör att de flesta kommer påstå att deras Sierra enbart rullat xxxx antal mil vilket väldigt väldigt väldigt sällan är sant tongue Annars är det i regel pålitliga och roliga bilar. Om du köper en, glöm inte att ta en titt på oljenivån i bakaxeln, är tydligen vanligt att det kan behövas fyllas på.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Sök