Ahh, ska ta mig en titt på prepsol sen! Men du tror inte att vinylen på ratten kommer att släppa? jag menar, det är ju ganska välvd form och den får ju stå emot lite "rattande"
Gör så
Hörredu jag vet faktiskt inte då jag inte har testat, men som du säger så är det ju lite knepig form... Farligaste som kan hända är ju att det lossnar, det är ju inte någon stor bit ändå så
Testa med något lim i kanterna eller liknande... Det är det bästa tipset jag kan komma på... Vet inte heller riktigt men nagellack kanske kan hjälpa till, har sett att folk använder det då dom tonar sina rutor, dock är ju toningsfilm och denna film helt olik men men, vad vet man
Eftersom att det används i kanterna så lär det ju ska vara något för att det inte ska släppa så...
Som sagt, vad vet man
Ang. prepsolen så är det nog bara att gå in på en lackering och be att få köpa lite av dom, är dom hygglig så bör du få köpa
Ta med dig en slags spruta, t.ex en sådan som man använder om man ska spruta på medel för att få bort skit osv från toasitsen
Vet inte riktigt vad det heter, någonting i hjärnan min viskar blomspruta men vet ej
Något du kan spruta på skiten med iaf så det brer ut sig rejält och inte en enda liten stråle