3860
Sök

Hjälp i Dumpventils marknaden:D

773 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
Hejsan sitter och funderar på att skaffa mig en dump och fastnat för hks ssqq (stavning). orginalbög som man är så är ju priset åt helvete rent ut sagt men man pröjsar ju för vad man får. Men finns det något billigare alternativ med liknande ptsch ljud big_smile? länka gärna eller kom med egna tips, sitter just nu med en tmr dump som låter som en jävla   
kalkon:P

12 Inlägg
19 februari 2013
har en fin dump till dig som är helt ny i princip. ska försöka ordna bild till dig i dagarna så skickar jag som MMS till dig. ha de gött

Många.
Att leva är att lida... men att överleva är att finna mening med lidandet :)
Gasa och lev.. livet börjar efter 200 :)
Lev för inget.. Eller dö för något!

7 274 Inlägg
19 februari 2013
Du kan testa en ssqv kopia. Dom är billigare.
Varför man vill åka runt och vissla om dagarna kommer jag däremot aldrig att förstå wink

773 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
Brains skrev:
Du kan testa en ssqv kopia. Dom är billigare.
Varför man vill åka runt och vissla om dagarna kommer jag däremot aldrig att förstå wink

det är som så att i min by där jag bor kan man inte göra en fluga förnär, så fort bilen låter som att man kör fortare än 50 så hyter dem knytnäve etc sen när man lånar mor och fars bil och pinar på 70-80 genom byn tittar dem inte äns så det är väl mest ett störande moment jag vill vara i byn plus att jag iaf tycker det låter fint:D

773 Inlägg
19 februari 2013
Trådstartare
snibben78 skrev:
har en fin dump till dig som är helt ny i princip. ska försöka ordna bild till dig i dagarna så skickar jag som MMS till dig. ha de gött

Soft ja skicka mms bilder och pris big_smile så kanske vi kan göra ett litet byte:P

12 Inlägg
19 februari 2013
smile lugnt

Många.
Att leva är att lida... men att överleva är att finna mening med lidandet :)
Gasa och lev.. livet börjar efter 200 :)
Lev för inget.. Eller dö för något!

Sök