3416
Sök

Bakvagn skyline R32 Gtr

103 Inlägg
12 mars 2013
Trådstartare
Tjo, har senare av någon anledning sett att bakvagnen på min skyline inte är helt rak. alltså de ser ut som att bakaxeln har flyttat sig ca 1,5-2 cm åt vänster. Har kollat länge under bilen och inte sett några tecken på att den vart krockad eller nått liknande? bussningarna är nya!

Vet ej om de är ett fabrikations fel eller vad de kan vara? nån som har nått bra tips eller har sett liknande problem?

Mvh

577 Inlägg
12 mars 2013
sänkt?

Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.

103 Inlägg
12 mars 2013
Trådstartare
risodlarn skrev:
sänkt?

inte så att de ska påverka nått tycker jag. ca 3 cm skulle jag tippa på.

Vet inte vad som kan ha hänt då jag inte ser nått tecken på krock eller dylikt...
har hört att de kan vara fabrikations fel men känns inte som de ska bli så mycke?

1 532 Inlägg
12 mars 2013
Kolla Hicasen o mät fram o bakhjul på bägge sidor.

219 Inlägg
12 mars 2013
Varför inte gå in på sscs.nu och fråga där smile annars har du också skyline.se alltid välkommen dit smile

Team Radioactive

103 Inlägg
12 mars 2013
Trådstartare
Dirtymike skrev:
Kolla Hicasen o mät fram o bakhjul på bägge sidor.

tog bort hicasen och ersatte med ett stumt stag ist. men de va samma innan jag bytte med. är så mycke så känns som att nått e helt åt helvete?

103 Inlägg
12 mars 2013
Trådstartare
Trik skrev:
Varför inte gå in på sscs.nu och fråga där smile annars har du också skyline.se alltid välkommen dit smile

får prova de:) tänkte testa och se vad jag fick för svar här men i värsta fall blir de så. tack

7 278 Inlägg
12 mars 2013
Så du har 4cm mer mellan skärm och däck på ena sidan jämfört med andra?

103 Inlägg
12 mars 2013
Trådstartare
Brains skrev:
Så du har 4cm mer mellan skärm och däck på ena sidan jämfört med andra?

höger hjul är 2 cm längre in än det andra och vänster är 2 cm längre ut. alltså ser det ut som att bakaxeln har fluttat sig ? hur fan de är möjligt när jag inte ser nått tecken på krockskada ? hmm

Sök