Om det är bra grejjer, så var det jag som köpte ett av slutstegen som dom har där:) Blitz BZA2160 <-- snyggt som tusan:) och orkar nog driva min 12:a också:) skapligt pris iaf.. under 1000 lappen!
Jag tror att man får det man betalar för , dvs effekt angivelserna får man nog ta med en nypa grovsalt men det är inget som säger att dom inte kan låta bra.Skulle dock personligen inte köpa något som jag inte lyssnat och klämt på.
Du brukar oftast få vad du betalar för! Ju mer det kostar destobättre låter det! Finns säkert några undantag som e billiga och spelar i en helt annan prisklass!
Är hög resonansfrekvens i plexiglas och måste vara väldigt tjock för att inte ge missljud! Därför gör inte så många som gör kvalitets grejer sådana lådor!
Men har hittat MAC Audio på Nardik.com har några plexi lådor me neon! Mac Audio tillhör den övreklassen också så är bra grejer!
nu har det gått ett tag sen jag ringde... de dom sa när jag ringde va att de va ett klass D steg och att blitz skulle vara hyfsat bra grejer.. de va när jag snackade med Billjud sen när jag pratade med Webelektronik så kunde han inte säga något för han visste inget.. jag chansade iaf o köpte ett 2400watts monosteg o de låter riktigt bra enligt mej.. men sen vet jag inte vad jag ska jämnföra med heller...men de spelar riktigt bra för 2800kr iaf.. om ni funderar på att köpa blitz grejer så köp de hos Webelektronik för dom är mycket billigare än billjud..