2731
Sök

Blitz?

BMW M3 är körglädje!
102 Inlägg
2 oktober 2005
Trådstartare
Någon som vet hur kvaliten på Blitz steg osv är? finns på http://www.webbelektronik.se och http://www.blitzaudio.com

Blinka med blåljus om du vill race:a

Bmw E36
304 Inlägg
2 oktober 2005
vill gärna också veta, dom såg helt grymma ut smile

505 Inlägg
2 oktober 2005
Om det är bra grejjer, så var det jag som köpte ett av slutstegen som dom har där:) Blitz BZA2160  <-- snyggt som tusan:) och orkar nog driva min 12:a också:) skapligt pris iaf.. under 1000 lappen!

som sagt, nån som vet om det är nå bra grejjer!?

Calibra Turbo 4x4

Hewi
571 Inlägg
2 oktober 2005
Jag tror att man får det man betalar för , dvs effekt angivelserna får man nog ta med en nypa grovsalt men det är inget som säger att dom inte kan låta bra.Skulle dock personligen inte köpa något som jag inte lyssnat och klämt på.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

BMW M3 är körglädje!
102 Inlägg
2 oktober 2005
Trådstartare
Inte någon som har erfarenheter av märket? Skulle ju helt klart gå att bygga snyggyt men sen ska det ju låta snyggt med...

Hewi
571 Inlägg
2 oktober 2005
Det står t.ex inte vad dom har för strömförbrukning eller vad man skall säkra av huvudmatningen med ens i bruksanvisningen: svagt.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

719 Inlägg
2 oktober 2005
Du brukar oftast få vad du betalar för! Ju mer det kostar destobättre låter det!  Finns säkert några undantag som e billiga och spelar i en helt annan prisklass!

live free, die young.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 oktober 2005
Model# BZA2000D
2000 Watt Mono Block MOSFET Digital Power Amplifier
Suggested List Price: $0.00
Ganska bra pris tycker jag big_smile
hehe

Bmw osv..

BMW M3 är körglädje!
102 Inlägg
3 oktober 2005
Trådstartare
Har ni några andra tips på "spacade" prylar då? Något som låter bra och ser "bra" ut?

719 Inlägg
3 oktober 2005
Är hög resonansfrekvens i plexiglas och måste vara väldigt tjock för att inte ge missljud! Därför gör inte så många som gör kvalitets grejer sådana lådor!

Men har hittat MAC Audio på Nardik.com har några plexi lådor me neon! Mac Audio tillhör den övreklassen också så är bra grejer!

live free, die young.

22 Inlägg
4 oktober 2005
jag funderar faktiskt på att chansa och köpa ett av deras slutsteg... gör jag något dumt då tror ni??

Rasmus Nilsson

Hewi
571 Inlägg
4 oktober 2005
Audiobahn som säljs på www.billjud.nu är ganska fräcka och håller nog bra kvalitet.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

22 Inlägg
4 oktober 2005
jo men billjud är minst en tusenlapp dyrare än alla andra så var kan jag hittat ett audiobahn steg?

Rasmus Nilsson

Hewi
571 Inlägg
4 oktober 2005
Köp av dom som är 1000kr billigare då!

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

22 Inlägg
4 oktober 2005
jo de klart jag gör isf om jag ska ha ett sånt steg men jag skulle hellre köpa ett blitz steg om de var lika bra

Rasmus Nilsson

Hewi
571 Inlägg
5 oktober 2005
Köp ett blitz och prova , e du inte nöjd så kan du ju sälja det på typ blocket med lite förlust.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

22 Inlägg
5 oktober 2005
jag ska ringa o snacka med dom som säljer stegen imorgon så kanske de blir att jag köper ett sånt

Rasmus Nilsson

505 Inlägg
5 oktober 2005
Rnilsson skrev:
jag ska ringa o snacka med dom som säljer stegen imorgon så kanske de blir att jag köper ett sånt

Du kan ju gärna skriva upp här vad som sades i telefon:) Kan vara kul för oss andra och veta !smile

Tack på förhand!

Calibra Turbo 4x4

22 Inlägg
27 oktober 2005
nu har det gått ett tag sen jag ringde... de dom sa när jag ringde va att de va ett klass D steg och att blitz skulle vara hyfsat bra grejer.. de va när jag snackade med Billjud sen när jag pratade med Webelektronik så kunde han inte säga något för han visste inget.. jag chansade iaf o köpte ett 2400watts monosteg o de låter riktigt bra enligt mej.. men sen vet jag inte vad jag ska jämnföra med heller...men de spelar riktigt bra för 2800kr iaf.. om ni funderar på att köpa blitz grejer så köp de hos Webelektronik för dom är mycket billigare än billjud..

Rasmus Nilsson

Sök