de ja menade va att den svarta färgen kan ju ha bitit rätt bra när de inte är någon klarlack på din tgula..Men hoppas du får ordning på den synd att den ska försvinna för att några pantade idioter hade lust å ta den
Det kanske ordnar sig då i alla fall? Härligt i så fall!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag tycker ju att de verkar lösa sig, hoppas volvia inte krånglar. Dom vill ju lösa in den. Inlösningsavdelningen skall höra av sig i veckan, ska se vad man kan komma överrens om eftersom den faktiskt inte behöver lackas om. Så då behöver det ju inte bl iså dyrt.
Jag tycker ju att de verkar lösa sig, hoppas volvia inte krånglar. Dom vill ju lösa in den. Inlösningsavdelningen skall höra av sig i veckan, ska se vad man kan komma överrens om eftersom den faktiskt inte behöver lackas om. Så då behöver det ju inte bl iså dyrt.
Verkar ju inte så. Vi får hoppas på att dom är medgörliga.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Dom behöver inte veta att lacken går att rädda. Säg att du vill ha kvar bilen och fixar det själv och att du hellre tar en fixar peng.