Hur många här ifrån är det som infinner sej på Anderstorp Raceway nu på lördag den 29/6..? Sweden Truck Meet detta året kommer bli bättre än någonsin!!
Haha tack för den jag ligger i sängen o saknar familjen o hundarna så jag har jätte svårt att komma till ro =/ Tur jag har dig, Carro o Mattias o se fram emot när jag vaknar =P
Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)
Haha tack för den jag ligger i sängen o saknar familjen o hundarna så jag har jätte svårt att komma till ro =/ Tur jag har dig, Carro o Mattias o se fram emot när jag vaknar =P
Nåååå.. Stackare.. Jag saknar min lilla familj också, är väl därför jag inte kan komma till ro heller. Fast i övermorgon får vi träffa dem!! Hahahaha, ja oss har du alltid, iaf när vi är här i Västerås! Tänker inte käka frukost med dej vareviga dag framöver, någon måtta får det vara på roligheterna
Jag vet att du vill käka frukost med mig alltid, men jag é tyvärr upptagen hahahaha
Nej Micke, NEJ.. JAG ÄR TYVÄRR UPPTAGEN! När ska du o Stefan fatta det?! Haha.. Nädu lilla vän, nu ska jag sova. Vi ses imorrn till frukosten! Glöm inte jobbkläderna imorrn!!! ..det var tydligen ett måste.