2656
Sök

aluminium till instrumentpanelen?

30 Inlägg
9 november 2006
Trådstartare
har sett andra har aluminium runt om panelen i fram,frågan är finns de i paket eller måste man göra detta för hand själv?

"Jag Rullar!"

30 Inlägg
9 november 2006
Trådstartare
man får tacka denna sidan har ja aldrig sett förut

"Jag Rullar!"

kontorsråtta
231 Inlägg
9 november 2006
är det någon som kör med dessa paneler och kan ge en liten minirecension? passform? lätt att montera? ser slutresultatet bra ut osv.. ? blev lite sugen på kolfiber eller aluminium till passaten.. gillar inte träinredningen...

69 Inlägg
12 november 2006
jag skulle också vara intresserad av lite åsikter om panelerna. de står ju att de är 3 mm tjocka, tycker personligen att det låter lite tjockt...är det nån som har erfarenheter av dessa?

"I think -- tide turning -- see, as I remember -- I was raised in the desert, but tides kind of -- it's easy to see a tide turn -- did I say those words?" -President Bush-, asked if the tide was turning in Iraq, Washington, D.C., June 14, 2006

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
13 november 2006
isseman skrev:
http://www.dnstrading.se/01inredning/inredpaneler.htm

dessa verkar riktigt intressanta! någon som har erfarenhet av dom? t.ex. aluminiumet, är det äkta och inte plast som ser ut som alu?

man lever bara en gång så lev väl!

VeeDub
319 Inlägg
21 april 2007
Jag köpte Alu från SAM Bilmode på Elmia. Passformen och monteringen var superb. Dekalerna är riktigt tjock, och därför också lätta att montera.

Alut i sig ser "äkta" ut. Men när det är monterat ser man att det är fejk. Trots detta blev det rejält fräscht!

Sök