Jag har precis skaffat mig en civic med VEI motorn. Den är så jädra slö att jag får ångest. Vad gör jag lättast och billigast? Måste ju finnas någon vassare spis att få tag på? Vad jag lyckats läsa mig fram till så är det någon form ekonomisk variant av vtecfamiljen. Sånt skit gillar vi inte, man vill ju att den ska vakna vid 5000rpm och inte dö.
hade precis också för några veckor sen en vei sedan, tyckte inte den var så jävla slö?
dom är inga raketer men inte heller slöa??
skaffa dig en lsi minst. bästa tror jag är esi annars.
Jag har precis skaffat mig en civic med VEI motorn. Den är så jädra slö att jag får ångest. Vad gör jag lättast och billigast? Måste ju finnas någon vassare spis att få tag på? Vad jag lyckats läsa mig fram till så är det någon form ekonomisk variant av vtecfamiljen. Sånt skit gillar vi inte, man vill ju att den ska vakna vid 5000rpm och inte dö.
hade precis också för några veckor sen en vei sedan, tyckte inte den var så jävla slö?
dom är inga raketer men inte heller slöa??
skaffa dig en lsi minst. bästa tror jag är esi annars.
allt är nog beroende på det du är van med
Precis det beror på vad man jämför med, hade också en vei och den gick riktigt bra med tanke på att dom bara har 89hk Om du vill ha drag så är det nog den större v-tec motorn på 160hk du lär leta efter.
Ja Vei- erna är slöa, men drar runt en deciliter mindre per mil, ca 0,6 då jämfört med 0,7 som alla mina Lsi dragit. Lsi är mycket piggare. Det är sant att det är svårt att få tag på Civic 92-95 i bra skick i Sverige numera. Har nu en Lsi i fint skick. Pigg och rolig att köra.
Hade firma innan och erbjöd import av EG. Men tydligen så finns bara snåla jävlar som vill ha allt gratis.