3193
Sök

Köpråd Mitsubishi galant -92

98 Inlägg
22 september 2013
Trådstartare
har fått ett riktigt bra erbjudande på en galant (500kr) så nu undrar jag lite ... den har 152 hk orginal och går billigt men går den att trimma utan att höja bränsle förbrukningen så mycket? smile finns det några kända fel på galanterna?
är det dyrt att laga/styla dom? smile tacksamför snabba svar smile

DEVIL
1 171 Inlägg
22 september 2013
BHD skrev:
har fått ett riktigt bra erbjudande på en galant (500kr) så nu undrar jag lite ... den har 152 hk orginal och går billigt men går den att trimma utan att höja bränsle förbrukningen så mycket? smile finns det några kända fel på galanterna?

varför ens fråga om du ska få den för 500kr? bara köpa skiten de=)

bmw m power

98 Inlägg
22 september 2013
Trådstartare
Legosoldaten skrev:
BHD skrev:

haha jo men har som redan en massa bilar som står så vill bara ta hem den om det är värt de wink

DEVIL
1 171 Inlägg
22 september 2013
BHD skrev:
Legosoldaten skrev:
BHD skrev:

haha jo men har som redan en massa bilar som står så vill bara ta hem den om det är värt de wink

klart det är värt det, fungerande bil för 500 ?big_smile annars kan du sälja den vidare för ett par tusenlappar smile

bmw m power

98 Inlägg
22 september 2013
Trådstartare
Legosoldaten skrev:
BHD skrev:
Legosoldaten skrev:

klart det är värt det, fungerande bil för 500 ?big_smile annars kan du sälja den vidare för ett par tusenlappar smile

sant ,  men ett "par" va väl å ta i dom kanske går för 1000kr men den är ju inte i bästa skicket men den går ju som sagt iaf och har halv tank smile

DEVIL
1 171 Inlägg
22 september 2013
BHD skrev:
Legosoldaten skrev:
BHD skrev:

sant ,  men ett "par" va väl å ta i dom kanske går för 1000kr men den är ju inte i bästa skicket men den går ju som sagt iaf och har halv tank smile

slå till vettja smile

bmw m power

Saabifierad
2 031 Inlägg
23 september 2013
Du kan säkert chippa så att den får några fler kusar och drar lite mindre bensin men oftast brukar inte chippet vara värt pengarna.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

951 Inlägg
30 september 2013
galant är en redig fin bil smile riktigt sköna med smile går bra.

1 365 Inlägg
30 september 2013
Allt går att trimma, det kostar bara olika mycket.... En galant från 92 kostar ungefär 50 ggr inköpspriset att få norr om 200hk så tanka vpower och njut av de 4 extra pollarna istället...

Sök