såg bilderna på tröskelbreddarna. kör över dem med 500 och sedan 800
tack jag slet som ett ljur med biltemas superfina sandpapper 1200 dom blev lena å fina men är det något mer som ska göras innan nån grund färg sprayas på
om den röd , så skall du lägga en vit nonsanding / eller en vanlig vitfärg 1 täckande lager räcker. (antar att du kör med burk ? ) kör 3 gansta tunna lager med 5-10 min mellanrum. sedan lägger du 1 lite tjockare så att det är helt täckt och inget vitt lyser igenom. sedan likadant med klarlack , 1-2 tunna lager , och 1 tjockt
och se till att du blåser av och tvättar noga innan bara !
om den röd , så skall du lägga en vit nonsanding / eller en vanlig vitfärg 1 täckande lager räcker. (antar att du kör med burk ? ) kör 3 gansta tunna lager med 5-10 min mellanrum. sedan lägger du 1 lite tjockare så att det är helt täckt och inget vitt lyser igenom. sedan likadant med klarlack , 1-2 tunna lager , och 1 tjockt
och se till att du blåser av och tvättar noga innan bara !
sen så är du hemma
ok blir det nån skilnad om man kör på sprayburk? vita fären ska det vara någon speciel eller är det bara ta första bästa på jula/biltema.
nja,försök att använda från samma fabrikat som färgen så det inte blir några reaktioner mellan dem
den röde färgen har ja köpt alltså från mitsubishi så den är rätt, men den vite. eller kan man inte ta typ plastfärg eller korresion färg som vissa brukar använda som grund, sidokjolarna är abs plast