4048
Sök

1k watt slutsteg.

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
28 april 2007
B_o_S skrev:
Nää..men vad är det för fel??
Snälla någon...varför gör du dig lustig på min bekostnad nu?..
Jag vill väldigt gärna vet varför, helt seriöst på en felskrivning.....förlåt för faan för att man är här då...

????? Ta tre djupa andetag så inser du att jag inte hackar på dig, utan att jag bara hjälper till att utbilda. Handlar inte ett smack om att göra sig lustig. Fattar inte hur du läser...

Hade din text fått stå hade det varit många som kanske lärt sig fel...

//Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

Gasnarkoman
25 Inlägg
28 april 2007
Trådstartare
Aja, skit saksamma, jag starta denna tråd av en anledning..inte har det hjälpt iaf. men om du säger det så visst....

21 761 Inlägg
28 april 2007
Jaha, okej. Du skrev i första inlägget att steget skulle orka ge 1000W vid 1,5 Ohm, men det fick inte vara lika dyrt som JL 1000/1. Du har fått en del förslag på slutsteg.

Har du något pristak för hur mycket du vill lägga ut?

Gasnarkoman
25 Inlägg
28 april 2007
Trådstartare
Jag tackar för hjälpen, men jag anser att det blev sådant jävla liv på denna tråd så just nu tappa jag sugen helt, så jag tar det senare.
Men tack för den hjälpen jag fick iaf...

21 761 Inlägg
28 april 2007
Det var ju synd, men eftersom du är trådskaparen så är det du som bestämmer mängden OT och då kan du ryta till lite försiktigt så att man svarar på dina frågor istället.

Jag känner inte jonash, men jag vet att han är insatt i detta med bilstereo och kan ge goda råd. Har sett hans namn på andra ställen.

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
28 april 2007
Drönirettab skrev:
Jag känner inte jonash, men jag vet att han är insatt i detta med bilstereo och kan ge goda råd. Har sett hans namn på andra ställen.

Mitt namn figurerar nog på en del ställen ja.

Det är så extremt många som är väldigt okunniga / felinformearde i bilstereo-Sverige idag. I takt med att fler blir bra att skriva säljtexter på hemsidor med nonsens produkter så sprids en massa dålig information.

Det är egentligen den stora anledningen till att jag håller på och skriver här på Garaget. Jag har varit 18 år en gång i tiden med (för LÄÄÄÄNGE sen..) och hade jag vetat då vad jag vet idag så hade jag sluppit en MASSA utlägg och inköpta dyng-produkter. Och min idé är att få fler utbildade så de slipper göra samma misstag.

Ibland låter jag (jo jag vet..) som en besservisser, tyvärr tappar jag tålamodet ibland. Det är inte meningen att vara sån.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

Sök