2772
Sök

Bygga ljud i 245 Pickup?

16 Inlägg
28 april 2007
Trådstartare
Tjenare!
Lite konstig tråd men va fan.
Det är så att jag har en 245 pickup, som jag ska ha ljud i.
Men det tråkiga är att jag har minimalt med utrymme bakom stolarna.
Men ge tips på hur man kan bygga så man får lite tryck i pickisen. big_smile

// Henrik

296 Inlägg
28 april 2007
du kan ju göra lådor under stolarna  8"  / 10"  eller så kan du så kan du göra en låda under handsfacket å smälla dit en.   det finns många ställen wink   men bara man kommer på dom.  men en sluten låda under stolarna ska väll duga.   

//lycka till

163 Inlägg
29 april 2007
Om du har högt till tak bygg en 15 cm hög låda i taket smile Finns många roliga ställen.

16 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Puttson skrev:
du kan ju göra lådor under stolarna  8"  / 10"  eller så kan du så kan du göra en låda under handsfacket å smälla dit en.   det finns många ställen wink   men bara man kommer på dom.  men en sluten låda under stolarna ska väll duga.   

//lycka till

aa, det skulle man kunna göra, under handskfacket vore perfekt, och jag kika idag och det finns fritt med plats till en låda där smile tackar för tipset.

/// Henrik

296 Inlägg
29 april 2007
jo  men du får modifiera rätt så mycket du kan ju göra en låda som går från handsfacket ner till fötterna där du kan ha en 10"  12"  om du vill smile

16 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Puttson skrev:
jo  men du får modifiera rätt så mycket du kan ju göra en låda som går från handsfacket ner till fötterna där du kan ha en 10"  12"  om du vill smile

Ja ungefär så äre tänkt smile blir nog en 12" bas.

296 Inlägg
30 april 2007
sen har du ju problemet om du ill ha en portad eller sluten låda.  den eviga frågan wink
Senast redigerat av Puttson (30 april 2007)

16 Inlägg
30 april 2007
Trådstartare
Puttson skrev:
sen har du ju problemet om du ill ha en portad eller sluten låda.  den eviga frågan wink

blir sluten wink

Sök