socratus skrev:
Det är lätt att prata skit eller hur..
Men, som jag ser tänker ni inte på de bra saker som finns i detta. Du kan köpa en Volvo eller en Hyundai, det är upp till dig. Och då är 100 eller 200 000 lappar ingenting.
Men när det handlar om att hjälpa kvinnan i hemmet då är 20 000 mycket pengar. Att förbättra miljö för sina barn, oh man 20 000 är mycket. Att skydda dom mot kvalster och damm, o man mycket pengar. Att ge 200 000 mer för bilen, o det är en bra affär.
Jag ser det som
lite narcissistiskt av er. Och det räcker inte, ni måste prata skit om detta också.
Jag vet inte om vilken produkt ni pratar om men produkten som jag säljer heter Rainbow och kostar 21.950 med möjlighet till finansiering med wasa kredit (3 år utan ränta).
Rainbow är den
enda dammsugare som även är en certifierad luftrenare (Då tänk på dammet och dina barns lungor) Produkt som garanterar 50% mindre tid spänt i städning av damm i hemmet
(tänk på din fru). En produkt som behövs där man eftersträvar maximal ren luft och därtill rena golv, mattor, textilier bla bla. För allergikern, barnfamiljen, djurägaren är den oumbärlig. Och ja, jag har köpt den själv!
Så mycket av mig.