Tjenis penis!
Då har man pillat med bilen i två dygn då.
Fick dragit alla högtalarkablar till dörrarna, så nu behöver jag bara göra klart de nya dörrsidorna och installera allt
Första dörren tog säkert två timmar att lista ut hur jag skulle göra, men sen gick det fort.
nu till det roliga
Dags att sänkaBörjade med att åka in för att köpa mig ett par fjäderspännare. Typ 100m för långa så fram med bågfilen och modda.
Vi började med höger bak. skruvarna lossnade utan större problem. Ett ton med VD40 så var det inga problem. Sen var det ett himla pill och svärande i någon timme utan större framsteg, men till slut så hittade vi den perfekta positionen:)
Sen var det inga problem att få in den nya dämparen.
Nöjda med oss själva tänkte vi att detta var ju inte så svårt nu tar vi resten på en timme. Gick vidare till vänster bak och efter att ha fått los dämparen så insåg vi att vi lyckats få in dämparen i en sådan position att den varken gick att få tillbaka till originalläget eller någon annan stans för den delen häller. Många timmar och svordomar senare fick vi känna oss besegrade och valde att lämna skiten för att sova på saken.
Vaknade med en sjukhuvudvärk idag (undra varför har absolut ingen aning eller
) men hade iallafall dragit slutsatsen att jag måste skruva bort krängningsstag för att få lite mer plats och vips så trillade dämparen ut
Där fram var det sedan inga större problem behövde inte ens fjäderspännarna.
60mm lägre Var ute en snabbis för att känna lite hur det kändes. Det var inte riktigt så skumpigt som jag trodde det skulle vara. Slutade med en liten jämförelsebild!
Ska ta lite bättre bilder nu i dagarna.