3752
Sök

Coilovers från TuningArt

Born to go Wide
88 Inlägg
13 juli 2013
Trådstartare
Tja!

Tänkte kolla om någon har koll på TuningArt, är det bra eller bara nå billigt hokuspokus?
Funderar nämligen på dom men vill gärna ha lite feedback om dom är värd och köpa eller inte.

Allt är till salu! Om priset är rätt förstås!

230 Inlägg
16 januari 2014
Kanske lite sent, men jag har hört att dom är exakt likadana som TA technix förutom att tuningarts coils inte är rostskyddade, det är TA technix, och ja de är väldigt billiga, de lär funka på din bil sålänge du bara ska glida i den, men någon kvalitetskänsla lär du nog aldrig få av dom, ska själv köpa ta technix tänkte jag, pga ekonomin när jag studerar, så får vi se hur det funkar!

Honda Del Sol EH6 projekt
"Kristinehamn sedan 1996"

...has left the building...
4 474 Inlägg
16 januari 2014
Guess what...TuningArt och TA-Technix är samma (identiska?) skrot o korn...TA i TA-Technix, står för *tada*: TuningArt...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

230 Inlägg
16 januari 2014
Hmm, vad konstigt, tuningart är ju alltid billigare än TA-technix, och många även svenska återförsäljare tar in båda alternativen och sätter olika priser,vad beror det på?
Men gött, då kan man lika gärna köpa tuningart alltså?

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
16 januari 2014
Samma skit :-)
Är du ute efter att bara få ner bilen i backen så duger ta/ta technix Gott o väl!
Har alltid kört med technix och jag är nöjd! På min golf har dom suttit i 2år och är fortfarande i bra skick!

Allmänt körd i huvudet

Born to go Wide
88 Inlägg
16 januari 2014
Trådstartare
Kanske blir såna på bimmern då smile

Allt är till salu! Om priset är rätt förstås!

230 Inlägg
16 januari 2014
Den billigaste åteförsäljare jag har hittat är http://www.billiga-coilovers.se/, vet inte hur dom är med alla bilmodeller, ni får gärna säga till om ni hittar någon billigare!

Ubåtsingenjör
7 339 Inlägg
16 januari 2014
www.billiga-coilovers.se är bra smile pris garanti på ganska mycket också

Sök