Min fjärrnyckel kan låsa upp bilen(röd diod på nyckel blinkar) men ej låsa den(dioden stendöd). Dock kan jag få trycka några gånger för att den ska reagera. Knappen för att låsa bilen verkar fungera som den ska då jag trycker på den men inget händer.
Har letat runt på affärer efter batteri(cr 1616 tror jag den hette) utan lycka för att byta men nu slog det mig att det kanske är nått annat fel då det funkar att låsa upp bilen. Har plockat isär den och rengjort men utan verkan och inget ser trasigt ut.
Nån som kanske vet vad det är för fel medans jag letar vidare efter batteri?
JULA har i EA ett gediget sortiment av knappcellsbatterier. Förmodligen har Ludvika ett bra sortiment även dom.
Ludvika har inget utbud alls bara pizzerior, bygghandlare och frisörer haha. Lär fara till Borlänge för att hitta nå. Såg att även Kjell och co har.
Crap. Men Pizza är godare än knappcellsbatterier Borlänge har Teknikmagasinet, dom har batterier precis som Kjell o Co. Lycka till, återkom gärna i tråden om det löste sig eller problemet kvarstår.
JULA har i EA ett gediget sortiment av knappcellsbatterier. Förmodligen har Ludvika ett bra sortiment även dom.
Ludvika har inget utbud alls bara pizzerior, bygghandlare och frisörer haha. Lär fara till Borlänge för att hitta nå. Såg att även Kjell och co har.
Crap. Men Pizza är godare än knappcellsbatterier Borlänge har Teknikmagasinet, dom har batterier precis som Kjell o Co. Lycka till, återkom gärna i tråden om det löste sig eller problemet kvarstår.
Det kan vara knappen i nyckel som inte fungera. Iallafall så händer med min v70 fjärrstyrt nyckel. Jag fick åka in till volvo och köpa ny larmdosa och programmera om bil.