3281
Sök

Par söker bilintresserade vänner kring Lunds kommun alt. Skåne

1 Inlägg
12 februari 2014
Trådstartare
Då vi lider av brist på vänner med BILINTRESSE söker vi bilintresserat folk/par, gärna veteranbil/raggarbil intresserade. Skriv en rad eller två om dig/er vid intresse så ser vi vad som händer. :-)

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
12 februari 2014
kanske finns intresse för veteranmarknader med? Frugan och jag samt en svåger brukar åka på lite bilträffar,  köra runt i stan och veteranmarknader här i Skåne bl.a under vår/sommar. Under vintern blir det underhållning av bilarna.
Även lite körningar på Sturup raceway blir det med...

Att skriva ner allt tar lite tid men som sagt söker ni folk med bilintresse och en hel del som tillhör det så finns en liten skara här.

I projekttråden finner ni lite med vad jag pysslar med

//Valle
blev lite mer än 2 rader smile

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

47 Inlägg
12 februari 2014
valle22 skrev:
kanske finns intresse för veteranmarknader med? Frugan och jag samt en svåger brukar åka på lite bilträffar,  köra runt i stan och veteranmarknader här i Skåne bl.a under vår/sommar. Under vintern blir det underhållning av bilarna.

Att skriva ner allt tar lite tid men som sagt söker ni folk med bilintresse och en hel del som tillhör det så finns en liten skara här.

//Valle

Tjena Cunnilingus sambo här smile
Vad är det för bilar ni kör med på Sturup då? smile
Vart i Malmö håller ni till då? Iochmed det inte är helt lätt att få tag på garage tongue

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
12 februari 2014
metalmannen skrev:
valle22 skrev:

//Valle

Tjena Cunnilingus sambo här smile
Vad är det för bilar ni kör med på Sturup då? smile
Vart i Malmö håller ni till då? Iochmed det inte är helt lätt att få tag på garage tongue

Tjena!
Körde Ascona B 2.2 senast på Sturup i höstas 2013. Våren 2013 körde jag sönder motorn på min Ascona B (såld numera)
Bygger på en Manta B nu, lättar så mycket som möjligt och skall få en annan lite vassare motor samt skall suspension vara lite hårdare bl.a ja tankarna är många men en bra bit på vägen har man hunnit.
Garaget vi håller till i är ute på Ö Grevie, utanför Malmö sedan inne i stan kan man glömma allt med hyror om(!) man inte är miljonär dvs smile

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

Skåning
739 Inlägg
13 februari 2014
Ett tips om man vill träffa motorintresserat folk med speciellt raggarvagnar är att besöka Skånes raggarklubbars fester och cruisingar smile

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."

Sök