Hejsan.
Var ju ett tag sen man skrev här
![smile](img/smilies/smile.png)
Vad som har hänt är:
Fixat Usa-blinkersen så dom lyser , vanliga usa sockeln med 5/21w orange glödlampa.
Besiktning utförd igen. Beröm igen
men frågade även tokken på bilbes. om jag monterade led lampa som lös 5w vit 6000K o blinkade 21w orange om det var godkänt. han sa JA... även om bilen inte har det orginal så håller man sig till godkända färger m.m
Sedan har jag fått drass med oljud vänster fram, klonk ljud....
första gången spände jag framhjulslagret... sen kände jag att hela fjäderbenet inte vart fastspänt med dom 2 bultarna till navet. 3:e gången så märkte jag att stabilisatorstaget inte heller var fastspänt. men det märkte jag inte förens bilen stog på hjulet. Allt detta uppkom effter hjulinställning på BILIA Jägersro.... aldrig mer säger bara. Nästa gång Blir hos Bil-bengtsson Ystad. Kommer Nästa år både få Egen villa med garage närmre ystad
Planeringar för projektens gång är det lite upp och ner nu inför husköpet. men något kommer göras absolut
Måste dock göra iordning garaget... isoleras,mer el. ny bel.... sen förlänga garaget ... nästa år igen..
Annrs med bilen går det åt att lägga ny lack, lite justeringar på karosseri med front o vinge.. belysning ... m.m
Vi får se... ska försöka hålla detta uppdaterat
Första sidan är lite mer uppdaterad
![wink](img/smilies/wink.png)
MVH