3390
Sök

Fluffigt innertak

16 Inlägg
29 april 2014
Trådstartare
Hallå i stugan smile

Tänkte piffa upp min sketna slö förti(740) med att sätta in fluffigt innertak i den.

Innan ni kommenterar en massa om att man inte kan sminka en gris för det är fortfarande en gris så vill jag ändå göra det smile Har 0 koll på vad som funkar och hur man gör så..

Är det någon som vet vart detta underbara "fluff" finns att köpa och om någon vet hur man gör så är jag tacksam ifall någon kan berätta det för mig smile

Tack på förhand!

Johnny

16 Inlägg
29 april 2014
Trådstartare
Inte säker på om det är rätt, ska va typ rosa eller rött fluffigt tyg som kan sitta i en del a-traktorer eller epa

16 Inlägg
29 april 2014
Trådstartare
Ungefär så fluffigt ska det vara smile

Avstängd
10 388 Inlägg
30 april 2014
Bodeland skrev:
Ungefär så fluffigt ska det vara smile

"Långhårig teddy" är nog det du söker då ja. "Jonec Textil" (tror jag det stavas) har det, även om det säljs som "långhårig päls" på deras sida. Eller ja, gjorde "förr" iaf

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Evildan
30 april 2014
Ett enklare men långsammare vis att få fluffigt tak i en 740, smörj in dina händer med exempelvis mjukost och smeta detta i ditt befintliga innertak, låt bilen stå en längre tid med rutorna helt stängda samt en hink vatten på golvet och taket blir så där härligt naturligt fluffigt på ett vis som köpt fluff aldrig kan efterlikna samt klasen med wunderbaums kan kastas ut då du har samma arom på naturlig väg numera som dessutom inte mattas eller dör ut av de billiga cigaretterna som inte sällan röks i baksätet på epastylade 740, alternativt smörj taket med stuvade makaroner om den texturen föredras.

Eller var feg och gå på it_mutts väg wink

(ta detta med glimten i ögat)

Sök