3073
Sök

Audi A6 Avant -06:Hjälp med demontering av klädsel på bagageluckan

83 Inlägg
1 maj 2014
Trådstartare
Hej som rubriken säger vill jag ha tips, hjälp på alla sett å vis.

Är så att mitt övre bromsljus "mitten" har slutat fungera, likväl torkar motorn bak. och nu när jag prova å få av klädseln för att komma åt så kom jag inte så jätte långt. På nå vis sitter de fast nånstans.

har sökt på google på snart alla språk för att hitta en video eller nån som lagt upp steg för steg bilder som jag kan följa. men hittar ingenting bara text som inte är så detaljerad.

någon som kan hjälpa mig?

Mvh Mattias
Senast redigerat av DalaStance (1 maj 2014)

Sponsorer: AudioVideo Mora "Batteri, Kabel m.m"
Leverantörer Ljud: EJ KLART

Distributionselektriker
222 Inlägg
1 maj 2014
när jag bytte bromsljuset på min så tog jag det utifrån, in med en plastbit och bände, jag använde mig av 3st plastsmörknivar,

83 Inlägg
1 maj 2014
Trådstartare
S60R_Chrille skrev:
när jag bytte bromsljuset på min så tog jag det utifrån, in med en plastbit och bände, jag använde mig av 3st plastsmörknivar,

Från ovansidan eller även underifrån? har provat de lite men känns som undersidan på ljuset stoppas av rutan. får prova lite mer här snart

Distributionselektriker
222 Inlägg
1 maj 2014
på sidan bände jag ut sen får man använda plastbitarna och ta clipsen efterhand

83 Inlägg
1 maj 2014
Trådstartare
S60R_Chrille skrev:
på sidan bände jag ut sen får man använda plastbitarna och ta clipsen efterhand

Tackar, ska ut å prova nu

Distributionselektriker
222 Inlägg
83 Inlägg
1 maj 2014
Trådstartare
S60R_Chrille skrev:
gött

gick inte nå vidare. satt klipps på både över å undersidan så fick lov att ta av hela inredningen "som tillslut gick" för å komma åt big_smile men de visa sig att de inte kommer fram nå ström, alla säkringar är kollade, å alla är hela. Så från ett problem till ett annat. Nån som vet hur man kan felsöka i all kabel djungel som är?  Tack S60R_chrille för hjälpen hittills smile
Senast redigerat av DalaStance (1 maj 2014)

Sök