2998
Sök

Tips på rekondfirmor?

1 354 Inlägg
28 juni 2014
Trådstartare
Tja! Efter att ha åkt en ickelackförseglad bil i 3 månader nu så förstår jag verkligen innebörden av en vaxad eller lackförseglad bil för tvätt..

Så tänkte höra med er om tips på bra rekondföretag i Stockholmsområdet? Funderar på Mr Cap eller Ditec just nu men vet ni några andra bra firmor som ni vet av egna erfarenheter är duktiga? Kosta vad det kostar bara det blir ett bra resultat där lackskyddet sitter minst ett år innan den måste in igen?

Tacksam för alla tips!

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
28 juni 2014
Har ingen koll på rekondarna i Sthlm men kan säga så mycket att det kvittar vilken franchise, resultatet beror på personen som gör jobbet...

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

1 354 Inlägg
28 juni 2014
Trådstartare
Just det jag har hört också, därför jag frågar om någon haft personliga erfarenheter av någon firma, även namn på den som utfört arbetet är ju inte fel att dela med sig av! smile

1 354 Inlägg
29 juni 2014
Trådstartare
Gick in på deras hemsida och kikade på galleriet. Verkar som duktiga människor där smile
Ska ta och höra med dom, blir ju lite mera företag när man ska en bit bort, flyttar ner mot Nynäshamn på tisdag, endast jag har körkort men det ska jag ha i åtanke! Tack för tipset ska höra av mig dit också!

1 354 Inlägg
30 juni 2014
Trådstartare
Inga fler förslag? Millenniums bilvård i Haninge?

847 Inlägg
30 juni 2014
Bilvårdsteknik i haninge är riktigt duktiga. Har själv jobbat där en kortare period så jag vet att dom är extremt nogranna.

1 354 Inlägg
1 juli 2014
Trådstartare
mr_green skrev:
Bilvårdsteknik i haninge är riktigt duktiga. Har själv jobbat där en kortare period så jag vet att dom är extremt nogranna.

Tacktack, ska svänga förbi dom så fort jag kan! smile

Sök