Så min fråga är hur man kan få den att låta betydligt mycket mindre struntar i effekten räcker att den går 60 haha går ju inte att köra 85 med dom iallafall hahah
Så min fråga är hur man kan få den att låta betydligt mycket mindre struntar i effekten räcker att den går 60 haha går ju inte att köra 85 med dom iallafall hahah
Du hahaha.....tar loss ljuddämparen hahaha, å slår dig i huvudet med den hahaha! Sen slänger du den hahaha...i älven! hahaha!
Har en likadan. Den gör lätt 90 o de är inga problem alls att ligga i terräng osv Tog ett par timmars körning innan tomgång osv hade kört in sig. Gick mycket bättre efter ca en 3 - 4 timars körning.
Kan varmt rekommendera att drev upp en kugg fram
Vi har kört hela sommaren i skogarna o plågat dom. Funkar fint fortare. Byter olja ofta
Du hahaha.....tar loss ljuddämparen hahaha, å slår dig i huvudet med den hahaha! Sen slänger du den hahaha...i älven! hahaha!
Har du och insen något fel någonstans. Jag är nämligen doktor och ni verkar vara den sorten som vaknar en morgon och vill gifta sig med en lök.
Har en likadan. Den gör lätt 90 o de är inga problem alls att ligga i terräng osv Tog ett par timmars körning innan tomgång osv hade kört in sig. Gick mycket bättre efter ca en 3 - 4 timars körning.
Vi har kört hela sommaren i skogarna o plågat dom. Funkar fint fortare. Byter olja ofta
Ja visst gör den lätt 90 jag har drevning 14 fram 37 bak va har du för nåt ?
Ja visst gör den lätt 90 jag har drevning 14 fram 37 bak va har du för nåt ?
15 har jag för mig. Back ingen aning. Men jag upplever inte min som otroligt högljudda. Tvärt om. Ovanligt tysta tycker jag. Under tiden vi haft dom har vi fått skruva åt skruvar flera gånger bara så du vet. avgasrör osv har lossnat x)