2720
Sök

Söker en skicklig rostfixare och som lackerar i Göteborg/Partille

14 Inlägg
12 maj 2007
Trådstartare
Hej!

Behöver verkligen hjälp av någon som kan tipsa mig om någon som är bra att fixa lite rost och lackera det så resultatet blir bra.
Har förövrigt en riktigt bra lack på min MB men som har ytterst lite rost (2-3 ställen ytligt,bagagekant,dörrkant) som retar mig som jag vill ha åtgärdat av någon som kan.
Betalar gärna hellre mycket bara det blir riktigt gjort.Gärna i Göteborgsområdet.

Hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig med tips och namn.

MVH P

14 Inlägg
13 maj 2007
Trådstartare
Ingen som har något tips/förslag?

MVH P

*GULAN*
647 Inlägg
13 maj 2007
Jag känner en. Jag har själv min bil hos han för tillfället.

Ligger vid hornbach nära backaplan.
Bakom Peugeot center. där vid industriområdet.

Han heter Raimo. En finländare.

14 Inlägg
14 maj 2007
Trådstartare
Tusen tack för tipset!

Jag skall kolla upp det här och är det någon annan som har erfarenhet och bra rekomendationer på den här Raimo.

Har du tidigare erfarenhet av Raimo mr_persiano så jag kan vara lugn och veta att det blir ett bra jobb?

MVH P

271 Inlägg
14 maj 2007
Hör med Papillon här på garaget, han fick sin Cossie fixad av en kille i Partile, blev sjukt bra!!! Conny heter han, men firman minns jag inte.. men hör med han!

14 Inlägg
14 maj 2007
Trådstartare
Tack igen!

Jag skall försöka lura ut det här med papillon och se vad det kan bli.

Tack

//P

14 Inlägg
14 maj 2007
Trådstartare
Tack igen!

Jag skall försöka lura ut det här med papillon och se vad det kan bli.

Tack

//P

*GULAN*
647 Inlägg
14 maj 2007
putta skrev:
Tusen tack för tipset!

Jag skall kolla upp det här och är det någon annan som har erfarenhet och bra rekomendationer på den här Raimo.

Har du tidigare erfarenhet av Raimo mr_persiano så jag kan vara lugn och veta att det blir ett bra jobb?

MVH P

Jag har lackat andra bilar hos han också.
Var idag hos han och kolla till min bil. Jag vart inte nöjd denna gången faktiskt. Men jag sa till han detta och han skall gå över allt igen och lägga på ny klarlack på bilen.

14 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
Har nu fått tag i papillon och hans uppgifter,jag tackar så mycket för tipset och skall kolla upp det här men finns fler tips så är det bara att skriva.

//P

14 Inlägg
18 maj 2007
Trådstartare
Har någon erfarenhet av PRO PAINT i Partille och Järnringen.Fick tips om honom.

//P

Sök