inte hänt så super mycket med bilen, men i helgen som vart så var jag och en kompis i garaget och rev toppen. de visade sig att det var toppackningen som var gången precis som jag misstänkt. så en ny packning ligger i garaget och väntar på att få monteras ihop.
skall bara göra rent allt sedan blir det ihop montering igen, men stötte på lite patrull så måste hona ena cylindern för att få bort lite skit som satt sig där pga. vatten som kommit.
får se när detta blir av, tid är något det tycks vara ont om här i livet
har även bestämt mig för vilka fälgar jag kommer använda mig av, håller dock det hemligt för tillfället då inget är skrivit i sten. kan väl säga att de inte är alu-fälgar
Dessutom från och med 1a maj har jag en fast anställning på mitt jobb vilket innebär en rätt så fet slutlön från manpower som jag jobbat för i 3 år och sedan dessutom en lönehöjning på 2k i månaden
får hoppas att detta sätter fart i röven så man kanske kan rulla lite med bilen i sommar trots allt
hoppas ni som följer inte tröttnar på mina sega inlägg och dåligt med bilder. men så fort motorn är färdig skall de bli ändring på detta