2629
Sök

V70 tdi 98 laddtryck går inte upp?

20 Inlägg
25 augusti 2014
Trådstartare
Hej, min v70 tdi 98 vägrar ladda mer än 0.4 och ändå har ägaren innan mig tagit bort wg slangen och pluggat den... Vad är det för fel på bilen? Vad ska det va för ladd original? Om någon vet kan ni gärna få svara  smile

Mvh

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
25 augusti 2014
Om tidigare ägare behandlat den så mistänker jag att övrigt underhåll är eftersatt.

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!

20 Inlägg
25 augusti 2014
Trådstartare
DiwraZ skrev:
Om tidigare ägare behandlat den så mistänker jag att övrigt underhåll är eftersatt.

Den är allt väl servad osv men turbon kam ju gått om dom kört utan wg... Har en till turbo så får pröva att byta kanske o se om den funkar bättre smile

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
25 augusti 2014
Liket96 skrev:
DiwraZ skrev:

Den är allt väl servad osv men turbon kam ju gått om dom kört utan wg... Har en till turbo så får pröva att byta kanske o se om den funkar bättre smile

Klipper man wg slangen är man inte rädd om grejjerna. Förmodligen har turbon tröttnat

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!

20 Inlägg
25 augusti 2014
Trådstartare
DiwraZ skrev:
Liket96 skrev:
DiwraZ skrev:

Klipper man wg slangen är man inte rädd om grejjerna. Förmodligen har turbon tröttnat

Tror nog oxå de kan va så får pröva o byta smile

Sök